פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שלא יחוייב חשבוני נושא התלונה:
אליהו אברהם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אניבתאריך ה 12-12-07 היתי מנוי של ניטוזין כאשר גילתי שהם לקוחו כסף מעל הסכם יצרתי קשר עם החברה ובקשתי להתנתיק במקביל יצרתי קשר עם בזק בן לאומי תוך כדי שיחה מתטויזין קיבלתי הצעה יותר טובה ואז הסוכן של בזק בן לאומי אומר לי שאני מיחוב לו לשנה ולא יכול לבטל את העסקה אמרתי לו שזו רמאות אני עדיין לא משתמש באיטרנט במקביל דיבר איתי מנהח בשם ארז ומסר שלא יכול לבטל כמוכן יצרתי עם קשרי לקוחות ואנרו אותם משפטים לא יתכיין מיד מבלי לחתום על שום מסמך לחייב אותי יזה מקומים מאוד יש לציין אני עדיין מנוי של ניטויז"ן

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי , בחר מר אליהו ביום ה- 12/12/07, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-adsl-מבצע חודש 1 ו-13 חינם בעלות של 39.90" חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי ההתקשרות לקבלת שירותי האינטרנט נעשית בדרך כלל באמצעות עסקת מכר טלפונית, ולא בדרך של התקשרות בהסכם חתום. בנוסף אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה