פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול לאחר כרבע שעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02.10.07 שוכנעתי על ידי נציג בזק בנלאומי בטלפון להתחייב לשנה עבור
מנוי משולב הוט+אנטרנט ב 79 ש"ח ונאמר לי שהחיוב הכספי יתחיל מרגע הגלישה.
רבע שעה לאחר מכן ביקשתי לבטל מאחר ועדיין היתה לי התחייבות להוט וברק.
בסופו של דבר מעולם לא התחברתי לבזק בנלאומי ולהוט דרך בזק בנלאומי
לאחר פניות רבות כולל פקסים המנוי לא בוטל ואף חייבו אותי דרך כרטיס האשראי
בתאריך 15.11.07 41.63 ש"ח
בתאריך 16.12.07 79.89 ש"ח

כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 2/10/07 נתקבלה בקשת מר אזרד להצטרף כמנוי לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה " 1.5-תבל- מבצע באנדל הוט ", בעלות דמי מנוי חודשיים בסך 79.89 ₪ כולל מע"מ. החל מהחודש ה- 13 התשלום מתפצל ל 59.9 לבזק בינ"ל ותשלום נפרד להוט לפי מחירון במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת שנה לבזק בינלאומי.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום לביטול מנוי האינטרנט ע"ש מר אזרד ללא תשלום נוסף, בהתאם לתנאי החבילה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה