פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברתי ללא התחייבות אך כעבור חצי שנה אומרים לי שאני בהתחייבות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר התחברתי הציעו לי שני חבילות:
חבילה של 2 מגה עם התחייבות ב 39.90.
או חבילה של 1.5 מגה בלי התחייבות ב 39.90

למרות שמכל בחינה עדיף לבחור ב 2 מגה בחרתי ב 1.5 מגה על מנת לא להתחייב.

נציג המכירות ששמו בני הדגיש בפני שאין התחייבות ואוכל להתנתק מתי שאני רוצה ואם ארצה להתנתק באמצע חודש אשלם רק את החלק היחסי.

נתקלתי בכל מיני דברים אך לא בדבר כזה שמדגישים שאין התחייבות ובסוף יש התחייבות.

הם טוענים שהם שלחו לי מכתב שבו כתוב שיש התחייבות אך אני לא קיבלתי שום מכתב כזה וגם נציג המכירות הדגיש שאין התחייבות אז איך ניתן לשלוח אח"כ מכתב ולומר שיש התחייבות במיוחד שאני לא קיבלתי מכתב כזה ואם הייתי מקבל מכתב כזה הייתי מתלונן על העוול כבר מייד בקבלתו שזה נגד מה שסוכם.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום ה-8/7/07 נתקבלה בקשת מר קרביץ להצטרף לחבילת גלישה "1.5-תבל-חבילת 39.9 ש"ח לשנה " הכוללת התחייבות לתקופה בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. ביום ההתחברות נשלח למר קרביץ מכתב מפורט של פרטי החבילה הן במייל והן בדואר.. בנוסף אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה