פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי ב24 שעות מביצוע העיסקה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ה1/1/08 התחברתי לשרותי האינטרנט של בזק בינלאומי לאחר התקנת התשתית נתגלתה בעיה במחשב ולא ניתן לגלוש, פניתי לחברה באותו יום לביטול העיסקה נמסר לי שהשירות פעיל רק בין 8 ל 20:00 ביום למחרת הוסבר ע"י נציגת שירות שמכיוון שהעסקה היא לשנה לא ניתן לבטל את המנוי למרות שלא נעשה בו כל שימוש כמו כן לאחר בירור קיבלתי הצעה יותר משתלמת מחברה מתחרה, הצעתי לנציגה לשלם בעבור יום שימוש בשירות אולם הפיתרון היחיד שהוצע לי היה לשלם קנס יציאה בערך של השימוש השנתי בשירות
כספי סוג הנזק :
ניתוק המנוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר כהנא, בחר ביום ה- 1/1/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-adsl-מבצע חודש 1 ו-13 חינם בעלות של 39.90" חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. יחד עם זאת, למרות האמור לעיל היות ונמצא כי במקרה זה הועברה בקשת הביטול טרם השלמת הפעלתו המלאה של השירות, הוחלט על ידינו כמחווה של רצון טוב בלבד, כי ינותק מנויו של מר כהנא ללא חיוב נוסף תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה