פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ברצוני לבטל את העסקה נושא התלונה:
קמחי עודד שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.2008 התחברתי לחברת בזק בינלאומי ובתאריך2.1.2008 ביקשתי להתנתק בגלל שזאת לא עונה על דרישותיי ואני לא מרוצה מהמוצר
זה בושה החברה דורשת ממני לשלם לה עבור שנה של התחברות ואני אפילו
לא חיברתי את המחשב לאינטרנט ואני מחובר בסך הכל יומים לאינטרנט
אבקש את עזרתכם אני מעונין להתנתק ללא כל תשלום
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה ללא כל תשלום פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר קמחי, בחר ביום ה- 27/12/07, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-תבל- מבצע באנדל הוט" בעלות של 79.89 חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. בנוסף אציין כי כי מר קמחי פנה לביטול המנוי ביום ה- 2/1/08 עקב בעיה בהגדרת רשת, נציג בכיר מהתמיכה חזר אל מר קמחי על מנת לתת מענה.
סוכם עם מר קמחי כי יעביר את המנוי לבנו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה