פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג שווא בעת מכירה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לשירותי האינטרנט המהיר של חברת בזק בינ"ל לפני כחצי שנה ובמהלך שיחת ההתחברות הבהרתי באופן מפורש לסוכן המכירות כי אינני מעוניינת להתחייב לשום תקופה שהיא
ואכן אישר לי הסוכן שהצטרפותי לשירותי החברה אינה מותנית בהתחייבות לתקופה מסויימת ושאוכל להתנתק משירותי החברה בכל זמן שארצה ואפילו השאיר לי את מס' הטלפון הסלולרי שלו כאסמכתה להבטחתו.
לפני כשבועיים התקשרתי שוב לחברה על מנת לעדכן פרטי תשלום וגיליתי שאני מחוייבת לחברה לשנה שלמה.
לאחר בירור קצר נאמר לי כי קיים תיעוד במחשב של חבילה ללא התחייבות על שמי ומיד לאחר מכן ביקשו שאמתין בכדי שיוכלו לברר במה מדובר.
כאשר חזרו אלי אמרו כי טעו ואין שום חבילה אשר מתעדת הסכם ללא התחייבות ואם ארצה להתנתק אשלם להם בכל מקרה את מלוא הסכום השנתי
התקשרתי לסלולרי שהשאיר לי סוכן המכירות אך הוא מכחיש שאי פעם דיבר איתי.
פניתי לתלונות הציבור של החברה ואף ללשכת המנכ"ל ושם אמרו שאין להם מה לחדש לי וניתוק יעלה לי במלוא הסכום השנתי
בזבוז זמן יקר ועלבון סוג הנזק :
שיעמדו בהבטחתם ויבטלו ההתחייבות כפי שסוכם עם הנציג בעת המכירה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום ה-12/07/07 נתקבלה בקשת גב' חולין להצטרף לחבילת גלישה "2.5-adsl-מבצע מובנה i-keeper מתנה " הכוללת התחייבות לתקופה בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. ביום ההתחברות נשלח לגב' חולין מכתב מפורט במייל של פרטי החבילה... במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותה לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
יתרה מזאת אציין כי נציגנו מונחים למסור את מלוא המידע במעמד המכירה.
לאור האמור לעיל לא ניתן לבטל את ההתחייבותה של גב' חולין ובמידה ותהיה מעוניינת לנתק את המנוי תחוייב ביתרת התשלומים.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה