פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא משחררים מתקופת התקשרות גם כאשר הבקשה לביטול נעשתה תוך כדי שיחת ההתקשרות הראשונה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעת שיחה עם נציג בזק בינלאומי,הסכמתי לעיסקת שרותי אינטרנט עימם. לאחר שנתתי את פרטי אמצעי התשלום, הועברתי לתמיכה ואז התחרטתי, (כלומר אני לא מחוברת ועוד לא גולשת דרכם).
מהתמיכה העבירו אותי למח' ביטולים ושם נאמר שבשום אופן לא ניתן לבטל כי כבר הסכמתי, האפשרות היחידה שאני אשלם את סכום העיסקה כולה ואז הם יבטלו. לאור התעקשותי הבטיח נציג בשם אורן שלמחרת בבוקר הוא יסגור את הנושא לשביעות רצוני. (עד היום לא שמעתי ממנו). מאחר ואני באמת לא מבינה מדוע אינני יכולה להתחרט 3 דקות לאחר שנתתי את מספר כרטיס האשראי ועוד באותה שיחה, ועוד לפני שחיברו אותי בפועל, כתבתי לשירות לקוחות בבזק בינלאומי ולהן תשובתם:
גב' ויידנפלד שלום רב,
תודה שפנית לבזק בינלאומי.
בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.

בתאריך 01/01/2008 בחרת להצטרף לחבילת " 1.5- מתב- מבצע חודש 1 ו-13 חינם ", בה קבועה תקופת התחייבות של 12 חודשים לקבלת השירות.

סעיף ג (ג) לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") קובע לעניין עסקת מכר שירותים מרחוק כי:

" בשירות –בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן" יחד עם זאת, בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות, וכך נעשה עבור עבורך .

אי לכך, לסעיף 14 ג (ג) לחוק אין תחולה במקרה דנן.כמו כן, ולאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה לאינטרנט, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, נכנסת לתקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, מחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.

לאור האמור לעיל, במידה ותבטלי את השירות, תחויבי בדמי יציאה.

לשירותך בכל עת,
יובל אור נתני
מנהל תחום שירות לקוחות
בזק בינלאומי


כספי סוג הנזק :
ביטול התקשרות עימם (עם שירות כמו שלהם אני לא מעוניינת להתקשר עימם גם בחינם) פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 01/01/08 נתקבלה בקשת גב' ויידנפלד להצטרף כמנויה לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "-1.5 מתב- מבצע חודש 1 ו-13 חינם" במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת שנה לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. בנוסף אציין כי גב' ויידנפלד לא ביקשה לבטל את המנוי במעמד המכירה אלא לאחר מכן בפנייה נוספת.
על אף האמור לעיל, למען שביעות רצונה של גב' ויידנפלד הוחלט לאפש לה לבטל את המנוי בתמורה לתשלום עלות החיבור בסך 150 ש"ח.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה