פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לשנת 2008 לספק אינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לא התחייבתי לשנה הבאה ובבזק בינלאומי טוענים שהתחייבתי
מצורף העתק של התכתבות עם ערן קריסטל סמנכ''ל אגף שירות

אבי שלום,



תודה על פנייתך,

לצערי, אין לי אלא לחזור על דבריי, ולומר כי ביום ה- 16/01/08 הצטרפת לחבילת גלישה "1.5-adsl- צ'ופר הטבה לשנה", אשר פרטיה:

- גלישה ללא הגבלה במהירות 1.5M / 150kb בטכנולוגית ADSL.

- דמי מנוי חודשיים בסך 24.90 ₪ כולל מע"מ ב-12 החודשים הראשונים.

- דמי מנוי חודשיים בסך 59.90 ₪ כולל מע"מ החל מהחודש ה- 13.

- תא דואר אלקטרוני בגודל 100m חינם.

- התחייבות ל-12 חודשים.



לפיכך, לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות או בסך 150 ₪ כולל מע"מ למען שביעות רצונך.





לשירותך בכל עת

ערן קריסטל

סמנכ"ל אגף שירות

בזק בינלאומי




--------------------------------------------------------------------------------

From: avi moshe [mailto:[email protected]]
Sent: Monday, January 21, 2008 4:03 PM
To: Bezeq International @ net
Subject: Re: במענה לפנייתך לבזק בינלאומי




ערן שלום

אני שמח שאתם כחברה שמתחרה בשוק ספקי האינטרנט מגבים אחד את השני בחברתכם, הריני לציין שזה לא מסחרי ולא יוסיף לחברתכם מאומה.

דוחה את הצעתך ,, הנדיבה" על הסף.

אני חוזר שוב לא הייתי צריך להתחייב לאנשי המכירה שלכם על כלום עד לתאריך 24.01.08 שבו מסתיים המבצע שאני מחוייב לו ולכן לא התחייבתי, ובנוסף אתייעץ לגבי המשך

התנהלותי בעניין.

אני רוצה גם לציין שאם לא תהיה לי ברירה ואתם תתעקשו שאני ימשיך את השנה, אז בלית ברירה אשלם לכם את ה- 5 שקל יותר שאני מבקש להוריד

ולחייב אותי חודשית בסך 19.90 למשך השנה הקרובה ( בתנאי שבהתיעצותי אני לא אתקדם ).

לסיום אני רוצה לשאול אותך אם תתעקשו ותעמדו על שלכם מה תוכלו להציע לי בשנה הבאה הרי אתם בכיוון של לאבד לקוח ???

תודה

אבי


--------------------------------------------------------------------------------

שולח: "Bezeq International @ net"
נושא: במענה לפנייתך לבזק בינלאומי







אבי שלום, אני מודה לך על פנייתך, במענה לפנייתך ערכתי בדיקה מקיפה והריני להשיבך כדלהלן:בהמשך לפנייתך מיום 24/12/07, פנית בשנית למוקד קשרי הלקוחות בתאריך 16/01/08 וביחד עם נציג בחברתנו עדכנת חבילת גלישה "1.5-adsl- צ'ופר הטבה לשנה", במחיר 24.9 ₪ לתקופה של שנה.

ברצוני לציין, כי בזק בינלאומי מציעה ללקוחות המצטרפים לשירות האינטרנט ממבחר חבילות האינטרנט הקיימות בעת ההרשמה. החבילות ומבצעי המכירה השונים המוצעים לציבור הלקוחות משתנים מעת לעת, בהתאם לתנאי השוק, צרכי הלקוחות, ועוד. למותר לציין, כי החבילות והמבצעים שונים זה מזה בתנאי ההתקשרות הכלולים בהם (עלות, התחייבות/אי התחייבות לזמן מינימאלי, וכיוב').
בנוסף אדגיש, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. במקרה בו עסקינן בחרת להצטרף לחבילת "1.5-adsl- צ'ופר הטבה לשנה",בה קבועה תקופת התחייבות של 12 חודשים לקבלת השירות. למען שביעות רצונך , ניתן יהיה לחייבך בעלות החיבור בסך 150 שח' כולל מע"מ, ולא ביתרת התשלומים כמצוין מעלה. לשירותך בכל עתערן קריסטלסמנכ"ל אגף שירותבזק בינלאומי


--------------------------------------------------------------------------------

From: avi moshe [mailto:[email protected]]
Sent: Monday, January 21, 2008 2:21 PM
To: Nira Oryan
Subject: ספק שירות אינטרנט לשנת 2008




ערן קריסטל שלום, 21.01.2008אני לקוח שלכם כבר כמה שנים.פניתי אליכם לאחרונה כדי לקבל הצעת מחיר לספק אינטרנט ל- 1.5 מ''ב והוצע לי 24.90 שקל לשנה לידיעתך אני מסיים את התחייבותי לכם בתאריך 24.01.08 פניתי אתמול וגם היום לגבי ההצעה שהיא קצת גבוה קיבלתי הצעה של 19.90 מחברה מתחרה וגם בנוסף חבר שלי משלם לכם את אותו הסכום של ה- 19.90 .נאמר לי היום ע"י נציגת מכירות בשם מורן שאני כבר בהתחייבות לשנה הקרובה במחיר של 24.90 ואין מה לעשות. אני לא התחייבתי עדיין מה גם שיש לי זמן להחליט עד לתאריך -24.01.08 אני מבקש לסגור נושא זה בצורה יפה ולשחרר אותי לעבור לעבוד עם חברה אחרת ובשנה הבאה להציע לי הצעה טובה יותר או לחילופין לתקן לי את המחיר ל- 19.90 אבקש את התערבותך ואת תשובתך המהירה. בתודה מראשאבי משהת.ז. 058333477טל 04-8779595נייד 054-5600506




































כספי סוג הנזק :
חיוב חודשי של 19.90 במקום של 24.90 או שיחרור מההתחייבות שלא התחייבתי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר משה, בחר ביום ה- 16/01/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-adsl- צ'ופר הטבה לשנה- התשלום הינו 24.90 ש"ח כולל מע"מ לחודש. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
ברצוני להדגיש כי, בזק בינלאומי מציעה ללקוחות המצטרפים לשירות האינטרנט ממבחר חבילות האינטרנט הקיימות בעת ההרשמה. החבילות ומבצעי המכירה השונים המוצעים לציבור הלקוחות משתנים מעת לעת, בהתאם לתנאי השוק, צרכי הלקוחות, ועוד. למותר לציין, כי החבילות והמבצעים שונים זה מזה בתנאי ההתקשרות הכלולים בהם (עלות, התחייבות/אי התחייבות לזמן מינימאלי, וכיוב').
לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום לשינוי חבילת הגלישה של מר משה או לביטול מנוי האינטרנט ללא תשלום נוסף, בהתאם לתנאי החבילה.
זוהי תשובתה הסופית של בזק בינלאומי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה