פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.1.08 בשעה 18:30 לערך, ביקשתי להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי ובזק בחבילה משולבת. נאמר לי ע"י איתי, נציג המכירות כי אחובר תוך 20 דקות. לאחר חצי שעה, משלא יכולתי לגלוש, פניתי לתמיכה הטכנית ונמסר לי כי הבקשה נשלחה לבזק ושככל הנראה אוכל לגלוש בבוקר למחרת. במהלך כל יום המחרת, משלא יכולתי לגלוש, ולאחר שפניתי מס' פעמים לתמיכה ולשירות הלקוחות, נאמר לי בסופו של דבר בשעה 20:00 ביום שישי כי אוכל להתחבר רק ביום א'. למרות שהבעתי את רצוני לבטל את העסקה כבר ביום שישי, נאמר לי כי שירות הלקוחות יוכל לקבל את פנייתי רק ביום א'. ביום א' פניתי לשירות הלקוחות וביקשתי להתנתק, והסברתי כי עברתי לצפון הארץ ואין לי צורך בשירות. בבזק בינלאומי הפנו אותי לחברת בזק ושם נאמר לי כי הבקשה להתחברות נשלחה אליהם ביום ה' אך טרם בוצעה אקטיבציה למנוי בבזק, והם ממתינים לבקשה של בזק בינלאומי. הבעתי בפני לובה, אחראית משמרת בבזק את רצוני להתנתק ושלא יבצעו אקטיבציה כלל.. חזרתי לשירות הלקוחות בבזק בינלאומי והסברתי להם זאת, ושם הובטח לי כי בקשת הניתוק הועברה לבדיקה נוספת לאור טענותיי, ולמחרת יחזרו אליי. לאחר כחצי שעה לובה מבזק חזרה אליי ובישרה לי כי בוצעה "פתאום" אקטיבציה למנוי.
ביום שני, 28.1.08 חזרתי לשירות הלקוחות של בזק בינלאומי לוודא את הטיפול בבקשת הניתוק, והתקבלה תשובה שמבחינתם המנוי פעיל כבר מיום ה-24.1.08. דרשתי שיחת מנהל, וזה חזר אליי בשעה 20:30 בערב, ואמר כי כיוון שהתחייבתי ולמרות שלא גלשתי אפילו שניה אחת, לא ניתן לבטל את העסקה, או שאשלם קנס יציאה בגובה דמי שירות שנתיים.
מאחר ולא קיבלתי למעשה את המוצר, קרי גישה לאינטרנט, ומאחר והעיסקה בוצעה מול בזק בינלאומי לגבי התשתית והספק, דרישתי היא ביטול מיידי של החיבור לאינטרנט הן בבזק בינלואמי והן בבזק.
ניתוק משירות פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי גב' לוי, בחרה ביום ה- 24/01/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-adsl -באנדל בזק לשנה" בעלות של 74.90 ש"ח כולל מע"מ לחודש. חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. יחד עם זאת, למרות האמור לעיל היות ונמצא כי במקרה זה הועברה בקשת הביטול טרם השלמת הפעלתו המלאה של השירות, הוחלט על ידינו כמחווה של רצון טוב בלבד, כי ינותק מנויה של גב' לוי ללא חיוב נוסף. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה