פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק בינלאומי - גנבה נושא התלונה:
מוזס מעיין שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בזק בינלאומי מחייבים אותנו על תשלום כפול לאינטרנט למרות שישנו חיבור אחד בלבד.לאחר פניות חוזרות שלי עדיין הם אינם מוכנים להסיר התחייבות אחת .אין אפשרות לדבר עם המנהלים נאמר לי שהם עסוקים בדברים אחרים. בנתיים הפנייה אינה מטופלת ואני ממשיכה ומשלמת על שירות שלא קניתי.ניצול פרטי האשראי שלי שנשמרו במערכת הוא גנבה לאור יום .החברה בזק בינלאומי מבצעת אותה במודע.בזק בינלאומי משתמשת ברזים וסודות כדי לטשטש מהבנתי את חוקי המערכת.התעלמות משפילה מצד המנהלים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי , בחרה גב' מוזס ביום ה- 14/10/07, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5-ע"ז- מבצע באנדל הוט" בעלות של 79.90 ש"ח כולל מע"מ. חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
יצויין, כי גב' מוזס פנתה בבקשה לביטול המנוי רק ביום ה- 21/01/08 .
בנוסף יצויין, כי החיוב הכפול אינו מטעם בזק בינלאומי, ונראה כי גב' מוזס בחרה להתחבר לחברת ספק נוספת.
למעלה מן הנדרש יצויין, כי אמצעי התשלום נמסר ע"י הלקוח במעמד המכירה וגביית התשלומים הינה באישורו בלבד.
למרות האמור לעיל, למען שביעות רצונה של גב' מוזס, הוחלט על ידנו כמחווה של רצון טוב לאפשר לה להפסיק את התקשרותה עם בזק בינלאומי תוך תשלום עלות החיבור לשירות בלבד, בסך 150 ש"ח.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה