פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמני המתנה נושא התלונה:
עמרני ריקי שם/כינוי:
‏שבת ‏09 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כבר מזה כמה חודשים, בכל פעם שאני מנסה להשיג את המוקדנים בתמיכה לרשת ביתית באינטרנט של בזק אני ממתינה למעלה מ-40 דקות, זה לא משנה מתי אני מחייגת, ב-8 בבוקר, ב11 בלילה, בכל פעם זמני ההמתנה פשוט נוראיים. זה נורא מתסכל, וכשאני שואלת את הנציג למה לא מתגברים אתכם?הוא עונה "עובדים על זה"... מה קורה לכם בזק? חבל לאבד לקוחות בגלל שירות לקוי...
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגדלת נציגים במענה, הם האשפים שיבקרו את עצמם קצת... פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא ושיחתי עם גב' עמרני, התברר כי התלונה מיועדת לחברת בזק ולא לחברת בזק בינלאומי. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה