פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דוהר אלקטרוני לא תקין נושא התלונה:
כץ צבי כץ ושירי צביאלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

שמי צבי כץ

ליפני כ שלושה שבועות שידרגתי את תיבת הדוהר שלי ל1.5 מגה.

מאז ועד היום אני ניתקל בבעיות של שליחת דוהר יחד עם זאת אני מנהל עם שירות התמיכה של 014 שיחות מזה שבוע ימים והכל מתוהד

אצלכם.ואין לי כל שינוי לא מצליח לישלוח דוהר.

אני דורש ומבקש לבטל לי את המנוי אצלכם אני לא מרוצה מהשרות

לא מרוצה מהמוצר אין לי שום שימוש בו להיפך אני ניפגע ולא מקבל מיכתבים חשובים לצורך אישי ועבודה.

מבקש לא לחייב אותי מיום מיכתב זה אליכם .

מבקש גם מ"ס אישור לפנייתי זו.

ת.ז-029442050

ט"ל-0544924501

כץ צבי ושירי

העתק פניות הציבור והצרכנות
החזר כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
מבדיקתי עולה כי, ביום ה- 15/01/08, בחר מר כץ להתחבר לחבילת הגלישה " צ'ופר 1.5M ע"ז+אנטי וירוס וספאם ב-39.9 " בעלות של 39.90 ש"ח כולל מע"מ לחודש.
לחבילה הנ"ל תקופת התחייבות מינימאלית של 12 חודשים. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
אציין, כי התקלה בשליחת הדואר עליה מלין מר כץ נבדקה וטופלה על ידי שירות התמיכה של חברתינו.
לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתו של מר כץ לביטול המנוי ללא החזר עלות הטבה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה