|
|
|
|
|
|
דוהר אלקטרוני לא תקין |
נושא התלונה: |
כץ צבי כץ ושירי צביאלי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
שמי צבי כץ
ליפני כ שלושה שבועות שידרגתי את תיבת הדוהר שלי ל1.5 מגה.
מאז ועד היום אני ניתקל בבעיות של שליחת דוהר יחד עם זאת אני מנהל עם שירות התמיכה של 014 שיחות מזה שבוע ימים והכל מתוהד
אצלכם.ואין לי כל שינוי לא מצליח לישלוח דוהר.
אני דורש ומבקש לבטל לי את המנוי אצלכם אני לא מרוצה מהשרות
לא מרוצה מהמוצר אין לי שום שימוש בו להיפך אני ניפגע ולא מקבל מיכתבים חשובים לצורך אישי ועבודה.
מבקש לא לחייב אותי מיום מיכתב זה אליכם .
מבקש גם מ"ס אישור לפנייתי זו.
ת.ז-029442050
ט"ל-0544924501
כץ צבי ושירי
העתק פניות הציבור והצרכנות
|
החזר כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
דיאנה אברהם - אחראית פ |
שם ותפקיד: |
מבדיקתי עולה כי, ביום ה- 15/01/08, בחר מר כץ להתחבר לחבילת הגלישה " צ'ופר 1.5M ע"ז+אנטי וירוס וספאם ב-39.9 " בעלות של 39.90 ש"ח כולל מע"מ לחודש.
לחבילה הנ"ל תקופת התחייבות מינימאלית של 12 חודשים. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
אציין, כי התקלה בשליחת הדואר עליה מלין מר כץ נבדקה וטופלה על ידי שירות התמיכה של חברתינו.
לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתו של מר כץ לביטול המנוי ללא החזר עלות הטבה. |
תגובה: |
האמור לעיל |
פתרון: |
|
|
|