פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מביש באכסון אתר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני שבוע אכסנתי אתר על שרת של חברת ActCom לשעב.
השרת משמש תוסף שכתבתי לפיירפוקס, בלי השרת התוסף לא עובד.
לתוסף יש כ 200,000 הורדות וכ 60,000 משתמשים יומיים.

כידוע חברת בזק בינלאומי קנתה לא מזמן את חברת ActCom וכתוצאה הטיפול באכסון עבר אליהם.

לפני כשבוע ביקשתי לשדרג את חבילת האכסון בגלל גודל התעבורה שנוצרה בשרת. במקום לשדרג את האכסון הקיים בזק בינלאומי פתחה לי חבילת אכסון חדשה בניגוד למה שביקשתי. כאשר ניסיתי להסביר להם את הטעות שהם עשו העבירו אותי מנציג אחד לאחר עד שבסוף החלטתי פשוט לוותר על האכסון החדש.

שלחתי טופס בקשה לביטול האכסון החדש ובו ציינתי את כתובת ה IP של האכסון החדש (ששונה מזו של האכסון הישן) כך שאי אפשר לטעות לגבי מה צריך לבטל.

למרות זאת בזק בינלאומי החליטה לבטל את האכסון הישן.
הנזק שנגרם לי הוא ברור:
כ 60,000 משתמשים לא יכולים להשתמש בתוסף, משתמשים חדשים נתקלים בתוסף שלא עובד ונוצרה פגיעה באמינות התוסף.

ניסיתי להסביר לבזק בינלאומי שוב את הטעות ושוב הפנו אותי מנציג אחד לאחר, ביקשו שאמלא טפסים והעיקר סרבו להחזיר את האתר הישן.
כספי סוג הנזק :
החזרת האתר הישן לאלתר, פיצוי כספי והתנצלות. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
ראשית חשוב לי לציין כי בזק בינלאומי רואה בלקוחותיה את המשאב היקר לה ביותר, ומקפידה להעמיד לטובתם שירות מקצועי, איכותי ואדיב באופן הטוב ביותר וכלל הניתן לשביעות רצונם
מבדיקתי עולה כי ביום 19/2/08 פנה מר קותיאל ישירות לחברתינו, עניינו טופל והאתר תקין.
בנוסף אציין כי מר קותיאל זוכה בגין 4 חודשי חיוב בעבור מוצריו בבזק בינלאומי למען שביעות רצונו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה