פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף מכרטיס האשראי במסווה של חברה ממוסדת!! נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרכזיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר טעיתי ובחרתי בבזק בינלאומי לשדרוג המרכזייה בעסק. מאותו רגע עברתי מסכת של התעללויות, שירות גרוע,איחור באספקה, אספקת מוצר שונה ממה שהזמנתי וללא שידעו אותי על כך מראש.
לפני שלושה חודשים הזמנתי מרכזיה מתקדמת לעסק לאחר שנציג המכירות של בזק בינלאומי הפליג בשבחי המרכזייה והשירות המעולים אותם אקבל. במחיר :13,639 ש"ח הפרוסים ב - 36 תשלומים.המרכזייה הגיעה באיחור משמעותי ממה שהובטח בחוזה ההתקשרות ובנוסף קיבלתי דגם בסיסי ולא את מה שהזמנתי חבל שמישהו לא טרח לידע אותי מראש בעת ההזמנה כי הדגם המוזמן לא קיים במלאי ואין צפי לגבי מועד הגעתו כפי שמצופה מכל חברה סבירה. רק אחרי למעלה מחודשים תמימים הותקנה המרכזייה המיוחלת וגם זאת לאחר אין ספור בקשות/פניות טלפוניות ופקסים אך כל אלו זה "רק" שירות לקוי, מרגע ביצוע העסקה חויב כרטיס האשראי שלי מעבר לסכום העסקה בשווי כולל נוסף של 25,000 ש"ח!! בעוד 4 !!!עסקאות שונות, חסמו לי את המסגרת בכרטיס האשראי לא יכלתי לשלם מע"מ בכרטיס!.. דיברתי עם אין ספור נציגים וסוכנים כולם מאוד מתנצלים אך להחזיר כסף שנלקח בשוגג אין זה ממנהגה של חברתכם.
נגרמו לי נזקים חמורים, מסגרת האשראי שלי נפגעה קשות בעקבות סכומי העסקה הפיקטיביים אותם בחרתם להציג לחברת האשראי, בזבזתי ימים שלמים בניסיונות להסביר את הסיפור הקפקאי כל פעם מחדש לנציגה חדשה אך מעבר לאמפטיה אף אחד לא עזר לי.לא ברורה לי החוצפה להתנהלות גרועה ודורסנית כשלכם, החודש התחלתם לחייב אותי על עוד עסקה נוספת
ברצוני לבטל את העסקה באופן מיידי לקבל זיכוי מלא תוך 4 ימי עסקים לאותו כרטיס אשראי על כל הסכומים בסך 39,054.66 ₪ בתוספת ריבית והצמדה, וכן אני מצפה למנכ"ל החברה אשר יואיל להסביר לי כיצד חברה אשר הוא עומד בראשה מעיזה ומחליטה על דעת עצמה לחייב עוד ועוד עסקאות איזו אסמכתאות היא מחזיקה? בזבזתי יותר מדי זמן בלרוץ ולהשיג את כספי ואני רוצה פיצוי אשר יניח את דעתי
כספי סוג הנזק :
השבת כספים אשר נלקחו על דעת עצמם,התנצלות מהירה,ביטול עסקה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
ראשית חשוב לי לציין כי בזק בינלאומי רואה בלקוחותיה את המשאב היקר לה ביותר, ומקפידה להעמיד לטובתם שירות מקצועי, איכותי ואדיב, באופן הטוב ביותר וככל הניתן, לשביעות רצונם.
לאחר בדיקתי נמצא כי עקב פנייתם הישירה של "מוצרי נייר בע"מ סילברסטאר" אל חברתנו זוכה חשבונם בגין החיוב ואף ניתן פיצוי למען שביעות רצונם.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה