פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שרות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לשירות של החברה באינטרנט במהירות 8 מגה אך בפועל אני לא מקבל את המהירות שעליה אני משלם (מוריד מאתר של בזק בינלאומי ב 300)
לאחר 24 שעות מרכישת המנוי יצרתי קשר עם החברה בבקשה לנתק את השרות אך הם לא היו מוכנים בטוענה שאני מחוייב להם.
לא יתכן שאני ארכוש שרות ויתחייב לזמן מסויים לפני שאני מנסה את השרות.
ובמקרה זה אני יכול לדעת את טיב השרות רק לאחר הרכישה והיתחייבות.
בזבוז זמן והונאה סוג הנזק :
ניתוק שרות ללא כל קנס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
מבדיקתי עולה כי ביום 28/2/08, ביקש מר יעקב להתחבר לחבילת גלישה "8-adsl -באנדל בזק קיימים בטכנולוגיה ". לאור פנייתו של מר יעקב אל חברתנו באותו היום בטענה כי בפועל אינו מקבל את מהירות אליה התחבר, פנייתו נבדקה והוחלט לחברו לחבילה חדשה " 5-adsl-מבצע מסלול gamers 2007 " על מנת שיקבל את השירות האיכותי ביותר. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה