פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
רויטמן ארתור שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18/02/2008 ביקשתי לחדש מנוי אינטרנט במהירות 1.5mb בבזק בינלאומי.
היום 02/03/2008 ביקשתי לנתק את השרות. נאמר לי כי אני נמצא בהתחייבות(למרות שלא נאמר במהלך השיחה אם הנציג), וכי עליי לשלם על 6 חודשים ע"מ להתנתק, למרות שלא עברו 14 ימים כפי שכתוב בחוק הגנת הצרכן.
כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי ופיצוי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי , בחר מר רויטמן ביום 18/02/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה "1.5m-adsl- מבצע המשך 2fast" בעלות של 39.90 ש"ח כולל מע"מ. חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 6 חודשים לבזק בינלאומי. לאחר ההצטרפות נשלח מכתב המפרט את פרטי העסקה.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
מעבר לנדרש אציין כי נציגנו מונחים למסור את כל המידע במעמד המכירה.
לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתו של מר רויטמן לביטול המנוי ללא תשלום נוסף.
על אף האמור לעיל למען שביעות רצונו הוחלט להציע למר רויטמן לבטל את המנוי תמורת 150 ש"ח עלות החיבור.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה