דיאנה אברהם - אחראית פ |
שם ותפקיד: |
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר ביטון, בחר ביום ה- 24/2/08, להתחבר לחבילת הגלישה "4-adsl-מבצע הטבה והתחייבות לשנה " חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. אציין, כי מר ביטון פנה לראשונה לביטול המנוי רק ביום 2/3/08 ולא לאחר 48 שעות כפי שטוען בפנייתו.
בנוסף אציין, כי לאחר פנייתו לאתר יצרנו קשר עם מר ביטון והצענו לו מס' הצעות מר ביטון בחר לסרב לכולם. לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את פנייתו של מר ביטון. על אף האמור לעיל, הוחלט להציע למר ביטון לבטל את מנויו תמורת עלות החיבור, 150 ש"ח. |
תגובה: |
האמור לעיל. |
פתרון: |
|
|