פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקת אינטרנט נושא התלונה:
ביטון מוטי שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כשבוע ביצעתי עסקת רכישה מול בזק אשר כללה הגדלת מהירות גלישה ל4.5 מגה. לאחר כ 48 שעות ממועד ביצוע העסקה הטלפונית ביקשתי לבטל העסקה ולכן יצרתי קשר עם חברת בזק אשר מספקת את התשתית והם נאותו לבקשתי והעבירו אותי לחברת בזק בין לאומי אשר משמשת כספק על מנת לבטל ההתחייבות והגדלת המהירות גם אצלם.
בחברת בזק בין לאומי טענו כי לא ניתן לבטל עסקה טלפונית והגדילו לעשות כאשר הסבירו שניתן להוריד את המהירות בחזרה ל1.5 מגה אך אאלץ לשלם את אותו המחיר שנקבע ל4.5 מגה ואף ההתחייבות תישאר זהה!!! באמת תודה!! כך אוכל לגלוש במהירות של 1.5 מגה במחיר של 4.5 מגה עם התחייבות ל36 חודשים!!!
כמובן שסירבתי וטענתי כזכותי כלקוח לבטל עסקה טלפונית במסגרת 14 ימים בכפוף לחוק הגנת הצרכן..
הנציגה מסרה כי החוק אינו חל על חברות אינטרנט בשל פרצה בחוק??
לא ברורה לי ההתנהלות של בזק בין לאומי. אני דורש לבטל את העסקה ולחזור למהירות הקודמת עם
ההתחייבות הקודמת. נא עזרתכם.

(פרטי בעל המנןי: ביטון רפאל. מס ת.ז:68819549)






ביטול העסקה וחזרה להתחייבות המקורית פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר ביטון, בחר ביום ה- 24/2/08, להתחבר לחבילת הגלישה "4-adsl-מבצע הטבה והתחייבות לשנה " חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. אציין, כי מר ביטון פנה לראשונה לביטול המנוי רק ביום 2/3/08 ולא לאחר 48 שעות כפי שטוען בפנייתו.
בנוסף אציין, כי לאחר פנייתו לאתר יצרנו קשר עם מר ביטון והצענו לו מס' הצעות מר ביטון בחר לסרב לכולם. לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את פנייתו של מר ביטון. על אף האמור לעיל, הוחלט להציע למר ביטון לבטל את מנויו תמורת עלות החיבור, 150 ש"ח.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה