פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כסף לחינם. נושא התלונה:
יונה יובל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי מנוי על שרותי אינטרנט בחברת בזק בילאומי מספר שנים, בתאריך 20.12.2006 ביקשתי לנתק להקפיא את השרות מהחברה לשלושה חדשים, ובתאריך 20.3.07 התקשרתי שוב לשרות לקוחות וביקשתי לנתק את השרות, לצערי וברוב טיפשותי הצליח המוקדן בכל מיני טענות לשכנע אותי להקפיא שוב את המנוי, באותה שיחה אמר המוקדן שהתשלום עבור בחבילה יהיה 19.90 שקלים לאחר ההקפאה,
לצערי מכיוון שהייתי בחול לא התקשרתי לאחר שלושת החודשים ומיכוון שבנסעתי לחול רכשתי כרטיס חיוג בסכום של 49.90 לא שמתי לב שנגבים ממני סכומים אלו, הערכתי שזה עבור הכרטיס, לאחר מספר חודשים כאשר התקשרתי לברר נאמר לי שהמנויי חוד אוטמטית ללא ידעתי ולכן ניגבה סכום של 49.90 שקלים עבור זה, כמובן אני לא השתמשתי בשרות זה ,
אמרתי שבכל מקרה סוכם סכום של 19.90 נאמר לי שזה נכון אל בגלל שלא התקשרתי בזמן אז ניגבה הסכום המכסימלי.
כאשר פניתי לשרות לקוחות בחודש ינואר נאמר לי שיצרו איתי קשר טלפוני בהקדם, לאחר כחודש ויותר שלא נוצר קשר פניתי שוב למנהלת שרות לקוחות בשם שני קוג'מן היא כתבה לי ואני מצרף את העתק האימל שלה מתאריך 21.2.08
שוב תודה על פנייתך ,



ברצוני להתנצל על זמן הטיפול הממושך בפנייתך ,

ביום ראשון נציגה במחלקת פניות הציבור תיצור עימך קשר בכדי לעדכן אותך במהלך הטיפול .



לשירותך בכל עת ,

שני קוג'מן,

מנהלת בפניות הציבור.

מאז עברו מספר ימי ראשון ואף אחד לא פנה אליי, ופתאום קיבלתי מענה משני לאימל הראשון שלי מינואר שבו היא מצטער שלא תוכל לעזור לי ולהענות לבקשתי כי היא נוהגת לפי כללי החברה.
ברצוני לשאול האם אלו כללי החברה או התקנון שלה לגבות כסף על שרות שלא ניתן בפועל ולנצל את תמימותו של הלקוח, האם מה שסיכמתי עם המוקדן 19.90 שקלים לא נחשב אם כבר גביתם כסף למה לא לפי הסכום עם המוקדן.
מדוע לא הגיע שום מסמך בכתב המבהיר את תנאים אלו ללקוח, שידע שאם הוא לא מתקשר אז הוא יקבל עונש ויוחוייב בסכום קנס של כ 50 שקלים.
תודה יונה יובל
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
על פי התיעוד במערכותינו, ולבקשת מר יונה,המנוי הוקפא בתאריך 20/12/2006 והוקפא בשנית ב 20/03/2007. אציין, כי ביום בו הוקפא נשלח מכתב לביתו של מר יונה. המנוי הופשר במסגרת הפשרה אוטומטית, בתאריך 22/06/2007.
ברצוני לציין כי חברת בזק בינלאומי מציעה ללקוחותיה ממבחר חבילות האינטרנט אשר קיימות בעת ההרשמה, ומתאימה אותן לצרכיו הייחודיים של כל לקוח על פי הנתונים הנמסרים לנו.
בחבילות בהן אין כל התחייבות של הלקוח לזמן התחברות מינימאלי, קיימת אפשרות לשנות את החבילה בכל עת, ובכך ליהנות ממבצעינו החדשים.
בנוסף אציין כי אכן הוצע למר יונה מחיר אטרקטיבי ביום בו ביקש להקפיא את המנוי מר יונה בחר לסרב להצעה והוסבר לו כי עליו ליצור קשר עם חברתינו בתום ההקפאה על מנת לעדכן חבילה חדשה. כמו כן, במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל. בהקשר זה חשוב להדגיש כי בזק בינלאומי מתכננת את היקף תעבורת האינטרנט שלה בהתאם למספר המנויים, ובהתאם למספר זה מחליטה האם עליה לחכור קווי תקשורת נוספים, להצטייד בציוד נוסף. וזאת ללא כל קשר להיקף השימוש שנעשה ע"י לקוחותיה בפועל. מעבר לנדרש אציין, כי כל פניותיו של מר יונה לחברתנו נבדקו ונענו.
בתאריך 4/12/07, בחר מר יונה לבטל את מנויו על אף המחיר האטרקטיבי שהוצע לו למען שביעות רצונו.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה