פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חוזר של אינטרנט נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, בחודש פברואר נשלח פקס עם בקשת ביטול לבזק בין לאומי.
חודש אחרי 4.3 ראיתי חיוב בויזה והתקשרתי לבדוק למה החיוב עדיין מופיע, לאחר ע וחצי של שיחה עם שירות לקוחות בוטל שירות האינטרנטץ מס' פניה 20454856, עקב טעות של חברה הוצע לי כרטיס חיוג לחו"ל בעלות של 59 ש"ח.
כרגע בדקתי שוב, והחיוב של אפריל עדיין מופיע.
נמאס לי לעשות שיחות לחברה שמסרבת לנתק אותי מהשירות לשהם וממשיכה לגבות כסף שלא מגיע להם.
כספי סוג הנזק :
ביטול מיידי של השירות והחזר של כסף פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא נמצא כי ביום 17/3/08 ,פנתה גב' חייקין ישירות אל חברתינו
פנייתה נבדקה וטופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה