פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז של לקוח נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר הצטרפתי למסלול קיץ 2007 , 54 אגרותו לאוסטרליה לנייד.
השתמשתי בשירות הזה, לאחר בערך כחודש ביקשתי לצרף לשירות גם את תאילנד נייד באותו תעריף. חזרתי לארץ ב27/1 מחו"ל לאחר מכן התחלתי שוב להוציא שיחות לתאילנד בידיעה שהתעריף הוא 0.54 אגרות לדקה. בפועל חוייבתי כאילו אני לקוח מזדמן בתעריף של 3.74שקל לדקה ו 3.65 שקל לדקה.
בחשבונית מספר 200168171 שנסגירה בתאריך 31/01/08 שוחחתי 36:20 דקות וחוייבתי ב156.96 שקל במקום 19.62 אגורות הפרשת של 137.34 שקל.
בחשבונית מספר 200787589 שנסגירה בתאריך 29/02/08 שוחחתי 224.35 דקות וחוייבתי ב949.31 במקום 121.17 שקל הפרש של 828.14 שקל.
סך כל ההפרש בן מה שהייתי צריך לשלם לבין מה ששלמתי הוא 965.48 שקל.
אני לקוח של החברה משנת 1999, וותק של 9 שנים. אני תוהה לא חבל לאבד לקוח כל כך ותיק וכאילו ליצור מצב כאילו הוא משקר, עניין זה לא ניראה לי הגיוני.שוחחתי עם קשרי לקוחות וקיבלתי פיצוי שלא לטעמי על סך 50% ממה שמגיע לי וזאת כמחווה שירותי ללקוח כהגדרתם.
ברצוני לקבל את סך כל סכום ההפרש, אני לקוח שלא עושה בעיות רק רוצה את מה שמגיע לו
עוגמת נפש, עלבון, ביזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
החזר הכסף שנילקח ממני פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא נמצא כי מר עזרן הצטרף בתאריך 14.10.07, לחבילת שיחות מוזלות לחו"ל כאשר היעד להתקשרות אותו בחר מר עזרן הינו אוסטרליה.
בחודש ינואר 2008 שינה מר עזרן את יעד ההתקשרות והחל לחייג לסלולארי בתאילנד. מר עזרן לא פנה על מנת לעדכן יעד זה בחבילה אליה הצטרף ואף לא פנה על מנת לברר תעריפים.
על אף האמור לעיל, עקב פנייתו של מר עזרן בתאריך 24/2/08, הוחלט כמחוווה של רצון טוב ולמען שביעות רצונו של מר עזרן לזכותו במחצית הסכום.
לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתו של מר עזרן.
זוהי תשובתה הסופית של בזק בינלאומי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה