פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה, חיוב ללא תמורה נושא התלונה:
ישראל חנה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו עסקה ב- 18/09/07, במחיר של 39 ש"ח לחודש לאחר "הנחה", כלשון נציגת החברה. תוך ניצול העובדה שאנחנו לא בקיים, הציעיו לנו שירותים נוספות (כרוכות בתשלומים נוספים) שבמקרה שלנו מיותרות לחלוטין. נתנו מספר כרטיס אשראי, והחברה, מצידה, גמרה את העניין. לאינטרנט אי-אפשר היה להתחבר והחברה לא עשתה דבר כדי לפטור את הבעייה; נציגת החברה הצהירה שיש בעייה במחשב שלנו וניתקה את השיחה בדרך קצרה.
משיחה עם התמיכה מיד התברר טענת הנציגה היתה שקר. לאור זה ביטלנו את העסקה בטלפון באותו יום (תוך ים של מילים, שעכשיו לא פסקו במשך יותר משעה מפי נציגת החברה; פתאום התברר שיש לה המון זמן...) ובכתב למחרת, ונתנו הוראה לישראכרט שלא לבצע חיוב לטובת בזק בינלאומי.
באוקטובר לא חוייב הכרטיס שלנו; חשבנו שהצלחנו להפטר מבזק בינלאומי והזמנו עסקה מחברת אינטרל. יש להדגיש שאינטרל לא ביקש שום התחייבות לשום תקופה, לא ניסה למכור לנו שום דבר מיותר, מיד התחברנו לאינטרנט בלי שום בעייה ומאז אנו מקבלים שירות מצויינת וייחוס מנומס וידידותי ביותר. -
בנובמבר פתאום חוייבנו על-ידי בזק בינלאומי באזשהו סכום והחל מדצמבר ב- 49 ש"ח כתשלום חודשי (אפילו לא ב-39!!...).

לאחר התכתבויות ושיחות טלפוניות רבות חברת האשראי ביטלה את החיובים. מאז גם היא, מסכנה, מוצפת במכתבים מבזק בינלאומי. במכתבים (וחשבוניות) אלו בזק בינלאומי שוב ושוב מספר אותו סיפור, מילה במילה: שמתאריך זה וזה אנחנו גולשים לאינטרנט, שמשתמשים בשירותים המפורטות וכו' וכו', בלי שום התיחסות למציאות ,להסברינו הרבים הנשלחים אליה בתיווכו של ישראכרט ולמכתבינו הנוספים ששלחנו אליה ישירות (01/01/08, 22/01,08, 04/03/08); אישורי המסירה לא חוזרים אלינו...

כל זה שקר גס: אף פעם לא השתמשנו בשירות של בזק בינלאומי, הרי זה אפילו לא התאפשר לנו ביום ההזמנה, ומאז לא ניסינו יותר.

לבזק בינלאומי לא אכפט שעסקה טלפונית ניתן לבטל תוך שבועים אפילו בלי שום סיבה.

מסכנה: החברה המיליונרית הזאת לא מוכנה לבטל על הכסף של האזרח הקטן, אלא מנסה לקחת אותו בכח בלי שום תמורה. זה נקרא גזל לאור היום.

כפי שכבר דרשנו אלף פעמים בכתב ובעל פה להתנתק סופית ולחלוטין מבזק בינלאומי, אנחנו דורשים שוב שהחברה העלימה הזאת תפסיק להטריד אותנו או לכפות עלינו את שירותיה הגרועות. יותר נכון, לעשות מאמצים כדי לקחת את כספינו ללא שום תמורה ושום הספקת שירות.

בברכה
חנה ואפרים ישראל
ירושלים
סכנת נזק כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
על פי בדיקה במערכותינו נמצא כי ביום 18/9/07, בחרה גב' ישראל להצטרף לחבילת " 1.5m-adsl- מבצע 2fast 2007 " החבילה הינה בהתחייבות בת 6 חודשים. בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. ברצוני לציין, כי במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל. בהקשר זה חשוב להדגיש כי בזק בינלאומי מתכננת את היקף תעבורת האינטרנט שלה בהתאם למספר המנויים, ובהתאם למספר זה מחליטה האם עליה לחכור קווי תקשורת נוספים, להצטייד בציוד נוסף. וזאת ללא כל קשר להיקף השימוש שנעשה ע"י לקוחותיה בפועל.
עוד חשוב לציין, כי מכיוון שגב' ישראל ביטלה את אמצעי התשלום נוצר חוב ומנויה הוקפא עקב החוב.
לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתה של גב' ישראל.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה