פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת להתחרט על עסקה תוך פחות מ- 24 שעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לשרות האינטרנט של בזק בינלאומי בתאריך 9 לאפריל 2008 עם התחייבות לשנה. פחות מ- 24 שעות לאחר מכן, ב- 10 לאפריל בבוקר שיניתי את דעתי. נאמר לי שאם אתנתק מהשרות אהייה מחוייבת במלוא הסכום השנתי כי ההתחייבות היא לשנה.
האם אין חוק במדינה שניתן להתחרט על עסקה תוך 48 שעות?
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי גב' פרידמן, בחרה ביום ה- 9/4/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה בתשתית ADSL. חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתה של גב' פרידמן.
על אף האמור לעיל הוחלט על ידנו כמחווה של רצון טוב להציע לגב' פרידמן לבטל את מנויה תמורת עלות החיבור, 150 ש"ח בלבד.
תגובה:
האמור לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה