פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחמישי בערב הרמתי טלפון לצוות התמיכה של החברה, בחור בשם ארז שניסה לעזור אבל לא פעך כראוי מסתבר החליט שאני צריך להתקשר למחרת לשירות הלקוחות כדי לתאם טכנאי.
בשיחה שבוצעה למחרת עם נציג שירות של החברה נאמר לי שארז יכל לתאם לי טכנאי והוא לא מבין למה הוא לא תיאם לי, מבחינתי זוהי חצייה של קו אדום של חוסר במתן שירות ללקוח. לאחר ויכוחים רבים נאמר שינסו להגיע אליי ביום שישי אך ללא הועיל. לאחר שדיברתי שוב עם נציג מהתמיכה פעם בחור בשם שחר שהיה סימפתי יותר שגם הוא היה מבולבל מדוע ארז לא תיאם לי טכנאי כבר באותו ערב ביום חמישי הוחלט שיעביר לנציגי השירות שינתקו לי את המנוי. בראשון בבוקר בזק החליטה על דעת עצמה שהיא שולחת לי טכנאי בכל זאת, הופתעתי שזה נעשה ועוד יותר הופתעתי שהם החליטו לומר לי זאת בדרך של SMS. ואם הייתי בעבודה? ואם ני לא יכול לקבל את הטכנאי?? אני רואה זאת בחומרה שאם לא הייתי מנתק אותם ומגיע אליי טכנאי מבלי שאדע על כך היו בזק מפילים עליי את האשמה שאני לא בבית ולא בסדר והם מצידם מעולים...

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
על פי בדיקה שערכתי ועל פי פנייתו של מר ישראל נראה כי התלונה מתייחסת לחברת בזק ולא לחברת בזק בינלאומי. יש להפנות את הפניה לגורם הרלוונטי. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה