פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב אינטרנט מופקע לאחר תקופת מבצע - הטעיית לקוחות נושא התלונה:
הירש גלעד שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי אינטרנט של בזק בינלאומי. עסקת ההרשמה התבצעה בטלפון לפני כשנתיים. במסגרת העסקה הוצע תשלום דו-חודשי בסך 99ש"ח (פעם בחודשיים). היום התברר לי כי במשך השנה האחרונה אני מחויב כל חודש בסך 99ש"ח במקום כל חודשיים.( למותר לציין כי זהו מחיר מופקע שכן מחיר חבילה דומה הוא כ-45ש"ח.)
בשיחה עם מוקד הלקוחות נאמר לי כי המבצע היה לשנה אחת ולאחריו הם לא מיידעים על שינוי בחיוב החשבון. הם טוענים כי בתחילת המבצע נשלח אלי מכתב (רגיל) המפרט כי תוקף המצע לשנה. אני לא זוכר כי נשלח אלי מכתב כזה.
למעשה קשה לשים לב לשינוי בחיוב כי הסכום נשאר אותו דבר רק החיוב מתבצע כל חודש. בסך הכל הפסדתי כ-700ש"ח
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
מבדיקתינו המעמיקה את תלונת הלקוח נבקש לציין כי אכן הלקוח היה רשום למבצע "חודש כן- חודש לא" מבצע שהוגדר לשנה אחת ועל כך יודע הלקוח, הן בעת הרישום למבצע והן באמצעות מכתב מפורט אשר נשלח לביתו ובו כל תנאי המבצע ומחיר החבילה עם סיומו. הלקוח נהנה מתנאי המבצע עד תומו ועם פנייתו אלינו לראשונה ב-14/11/05 הופסקה באופן מיידי החבילה והחיוב בגינה. תגובה:
על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו, בזק בינלאומי הייתה הראשונה בישראל ליזום לפני כשנה חבילות אינטרנט קבועות מחיר (fix price ) חבילות אלו מחירן אחיד וקבוע שאינו משתנה בתוך פרק זמן זה או אחר לנוחותם ולשביעות רצונם המלאה של לקוחותינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה