פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ליקויים מחרידים בשירות הטכני ושירות לקוחותand customer. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נדרשו לי מעל 10 פניות, בזבוז של מעל 3 שעות בטלפון,ושבוע ללא יכולת להתחבר על מנת להפעיל חשבון אינטרנט עסקי חדש.

1. הם נדרשו להעביר אותי לחיבור ללא חייגן ובמקום זה העבירו אותי לתשתית אחרת (ADSL במקום הכבלים)
2. הם היו אמורים לשלוח קבצי עדכון לכבלים והתעכבו עם זה מעל 4 ימים
3. החליפו לי בין שם המשתמש לסיסמא בניגוד צורם לפרטים שבטפסי ההצטרפות
4. החליפו לי את הסיסמא פעם נוספת ללא עידכוני
5. הבטיחו שתחזור אלי נציגת שירות לקוחות (ירדן) למתן פיצוי בגין המחדלים, שכמובן לא חזרה אלי
6. הוסיפו לי ללא ידיעתי וללא הסכמתי שירותים שונים ומשונים (כגון SAFENET) שמנעו ממני להתחבר עם ראוטר (ללא חייגן)
7. הטרידו אותי ארוכות על מנת לאשר את ההסרה של השירותים הנ"ל, שכאמור ככלל לא ביקשתי
עגמת נפש ונזק כספי עקב אי יכולת להתחבר שבוע דרך חשבון חדש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
ראשית חשוב לי לציין כי בזק בינלאומי רואה בלקוחותיה את המשאב היקר לה ביותר, ומקפידה להעמיד לטובתם שירות מקצועי, איכותי ואדיב באופן הטוב ביותר וכלל הניתן לשביעות רצונם.
מבדיקתי עולה כי מר זסלבסקי, בחר ביום 13.4.08 להצטרף לחבילת 2.5 מגה בתשתית כבלים.
אציין כי כל פניותיו של מר זסלבסקי נענו וטופלו על ידי נציגנו.
בעקבות פנייתו של מר זסלבסקי הוחלט לפצותו בחודש חינם למען שביעות רצונו בלבד.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה