פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עיסקה טלפונית לאחר 15 דק' נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
השחם 40, רמת סיב, פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, הייתי מחובר לספק אינטרנט מסויים ורציתי לעבור ל-014, דברתי עם איש המכירות של 014 וסגרתי איתו על מחיר עם התחייבות לשנה.
התקשרתי מיד כדי להתנתק מהספק הנוכחי ומסתבר שאשתי התחייבה לספק הנוכחי וההתחייבות מסתיימת בעוד 8 חוד´.
התקשרתי ישר ל-014 והתנצלתי על הטעות שקרתה ובקשתי מהם לבטל את העסקה ונתקלתי בסירוב.
הם טענו שברגע שמסתיימת השיחה, ההתחייבות מתחילה ולא הסכימו לבטל לי את העסקה.
דברתי שם עם נציג (לא יודע עם מותר לי לפרסם את שמו) משירות הלקוחות של 014 ואמרתי לו שהם מבריחים לקוח פוטנציאלי שרצה להתחבר אליהם ועדיין רוצה לכשההתחייבות לספק הקודם תגמר. לבסוף לאחר אישור הממונה עליו 'הסכים' הנציג להקפיא לי את המנוי ל-3 חוד´.

לפי הידוע לי, אם העיסקה היא עיסקה טלפונית כפי שקרוי עיסקה מרחוק, בהחלט. יש לי 14 יום להתחרט. גם אם התחרטתי אחרי 15 דק' עם הסבר הגיוני מן הדין שיבטלו.

התכתבתי עם YYYY (לא יודע עם מותר לי לפרסם את שמה) שהיא מנהלת במחלקת פניות הציבור ולהלן תגובתה:
{
XXXX בוקר טוב

תודה על פנייתך.

סעיף ג (ג) לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") קובע לעניין עסקת מכר שירותים
מרחוק כי: "בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים,
שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
יחד עם זאת, בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע
ההצטרפות לשירות, וכך נעשה עבורך. אי לכך, לסעיף 14 ג (ג) לחוק אין תחולה במקרה דנן.
כמו כן, ולאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה לאינטרנט,
במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, נכנסת לתקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, מחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.

בברכת חג שמח, לשירותך בכל עת
YYYY
מנהלת במחלקת פניות הציבור
}

שלחתי לה מכתב תגובה כדלקמן:
{
לכבוד
YYYY
מנהלת במחלקת פניות הציבור

הנידון:- ביטול עיסקה

אני מודה לך על התשובה הרצינית.

אני מעוניין להתייחס לתגובתך: 'בשירות- בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.'

להזכירך, מדובר ב-15 דקות שהם הזמן שבו הייתי בטלפון עם ספק האינטרנט.

כיוון שמדובר ב'ביצה שלא נולדה' חובתכם לבטל את העיסקה .
לפי חוק הגנת הצרכן מדובר בעיסקת שיווק מרחוק שלגביה אומר החוק :
14ג. עסקת מכר מרחוק(תיקון: תשנ'ח,תשס'ד)(ג) בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל בכתב את העסקה -
(2) בשירות - בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה, ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

הייתי מעוניין להיות לקוח של בזק בינלאומי בגלל היתרונות הידועים של ספק זה, בגלל בלבול אני עדיין מחויב לספק הקודם לעוד 8 חוד'.
במקום לבטל את העיסקה ולשלוח אותי לדרכי בחיוך ועם זכרון חיובי על 014, אתם גורמים להתמרמרות ולכך שלעולם לא אתחבר אליכם ואדאג שגם חבריי לא.
אני פונה אל לבכם, אנא תקנו את הרושם, אני עדיין הייתי רוצה להיות לקוח שלכם בעתיד.

בכבוד רב,
XXXX
}

ותגובתה הסופית, כדלקמן:
{
XXXX שלום רב

תודה על פנייתך.

חשוב לי לציין כי במעמד השיחה נציגנו מסרו את כל המידע הרלוונטי
באשר להתחייבות.
אני מתנצלת, אך זו תשובתה הסופית של חברת בזק בינלאומי.

בברכת חג שמח,
לשירותך בכל עת
YYYY
מנהלת במחלקת פניות הציבור
}

לסיכום, מה שיש כאן הוא עיסקה במסמך חסר, קרי ב'ביצה שלא נולדה' ובזק בינלאומי נוקטים בטקטיקה רטורית כוחנית, בבריונות ולפי דעתי זאת התנהגות שערורייתית.
אודה לכם, אם תוכלו לעזור לי לבטל את העיסקה.

בכבוד רב
XXXX
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר רוזלה, בחר ביום ה- 22/4/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה בתשתית כבלים חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. יצויין,, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. אציין כי מר רוזנה פנה ביום 1/5/08 ישירות אל חברתינו ופנייתו טופלה לשביעות רצונו. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה