פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מניעת התנתקות וחיוב לא הוגן של הלקוח עבור שירות שלא סופק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלנו מתנה אינטרנט מהעבודה ולשם כך היינו צריכים להתקשר עם חברת בזק על מנת לקבל ממנה את התשתית. עקב טעות הנובעות מדמיון שם החברה יצרנו קשר עם חברת בזק בינלאומי ושם מכרו לנו מבצע של אינטרנט לשנה. לאחר פחות מחצי שעה הבנו שטעינו, התקשרנו לבזק בינלאומי וביקשנו לבטל את השירות.

שירות הלקוחות של בזק בינלאומי סרב לבטל את העסקה וחייב אותנו בעלות השרות לשנה על מנת לבצע התנתקות. (בנוסף הם גם לא חזרו אלינו כפי שהתחייבו לאחר 72 שעות והיינו צריכים לרדוף אחריהם שלוש פעמים על מנת לקבל תשובה מוסמכת ממנהל).

האם חברה השמה את עצמה ב"מקום ראשון" מבחינת שירות לקוחות צריכה לנהוג כך בלקוחות שטעו? מדוע אי אפשר לנתק ללא קנס חצי שעה לאחר ביצוע החוזה? להבנתנו, החוק מאפשר ביטול עסקאות כנ"ל ע"י תשלום קנס של 5% או 100 שח (הנמוך מבינהם).
כספי סוג הנזק :
פיצוי מלא של הלקוח עבור השירות שלא סופק פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא, נראה כי מר צרפתי, בחר ביום ה- 18/4/08, להתחבר לשירותי האינטרנט של בזק בינלאומי לחבילת הגלישה בתשתית ADSL. חבילה זו כוללת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגלישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות. לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות. לאור האמור לעיל אין לנו אלא לדחות את בקשתו של מר צרפתי. על אף האמור לעיל הוחלט על ידנו כמחווה של רצון טוב לבטל את מנויו של מר צרפתי תמורת עלות החיבור, 150 ש"ח בלבד. תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה