פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לתשתית אינטרנט מחדש ללא הסכמה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 2007\8\29 ביקשתי להתנתק מאינטרנט ,הנציגה הודיעה לי שהיא תעביר את בקשתי לנציג שמוסמך לכך,בערב התקשר אלי מישהו מהחברה,שהציע לי דיל מפתה,ונתן לי מיד קוד וסיסמה,ומספר האשראי היה לו כבר מהעסקה הקודמת,תוך כדי השיחה,התברר לי שמדובר על מהירות גלישה קטן(1,5) ממה שביקשתי,והמהירות הגבוהה שרציתי(2,5) לא היה להם בחברה ,אך היה להם גבוהה יותר במחיר הרבה יותר יקר,לכן ביקשתי ממנו לא לחבר אותי בינתיים,ואני אחשוב על כך,בינתיים המשכתי לגלוש כיומיים שלושה,בכדי לבדוק אם ניתקו אותי,ומאחר וראיתי שלא מנתקים אותי,ביום 07\9\5פניתי לנציגה שלהםשהבטיחה לבדוק ולחזור אלי,ולא חזרה עד עצם היום הזה!בתאריך 07\9\7,קיבלתי מכתבים,1 המאשר את הניתוק מהחבילת גלישה הקודמת,והשני,והשלישי בצירוף ברכות לרגל התחברות לחבילה החדשה,בצירוף שם משתמש קוד וכו,פניתי שוב לחברה,ושוב הובטח לי שהעניין ייבדק,והמשיכו לחייב את כרטיס האשראי שלי,פניתי לבנק,שביקשו אסמכתא על בקשה לניתוק,צירפתי להם פקס ששלחתי לחברה,חיכיתי 30 יום,שבהם היה חיוב נוסף,ואז הפסיקו לגבות ממני,והתחילו לשלוח לי הוראות תשלום,בצירוף ריביות וכו,עליי לציין שפניתי אליהם אין ספור פעמים (שלחלקם יש לי מספרי פניות)ושעות רבות של פלפון לחברה,ופקסים,אך החברה בשלה,וממשיכה לשלוח הודעות חיוב,למרות שלא גלשתי מיום שהחברה אישרה את ניתוקי מחבילת הגלישה הקודמת,ולמרות שנציגה של החברה אישרה שאין לחברה,אישור או אסמכתא לכך שאומנם התחברתי מחדש,אך בבירור שנעשה עם נציג המכירות שלהם,הוא טוען,שאני התחברתי,(ואני לא!!)ואתמול,קיבלתי מכתב מע"ד של החברה שמאיים שאם לא אשלם את החוב תוך7 ימים,יחשב הדבר כהפרה יסודית של ההסכם עם בזק בינלאומי(איזה הסכם בכלל??בינתיים הם גבו ממני כספים,על תקופה שכבר לא הייתי מחובר אליהם),אנא עזרתכם!!
כספי סוג הנזק :
אי חיבוור מחדש מיום 2007\8\29,והחזרת כספים שנגבו מתאריך זה כולל ריבית ופיצוי על טרטורים ,טלפונים,ועוגמת נפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא נמצא כי ביום 29/8/07, בחר מר בן מוחה להתחבר לחבילת גלישה במהירות של 1.5 מגה בתשתית ADSL. במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי. בנוסף ניתנה למר בן מוחה הצעת מחיר ל- 2.5 מגה..
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר למר בן מוחה, הוא כמובן רשאי להתנתק מהשירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליה הצטרף ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות. אציין, כי מר בן מוחה, פנה לביטול החבילה רק ביום 4/9/08 ולא בשיחת המכירה כפי שטוען בפנייתו. בנוסף יצוין כי ביום 3/9/08, פנה מר בן מוחה לשירות התמיכה בעקבות תקלת גלישה.
כמו כן, בדיקה במערכותינו העלתה כי מר בן מוחה ביצע שימוש בשירותינו.
מנויו של מר בן מוחה בוטל ביום 13/4/08 עקב חוב.
מעבר לנדרש אציין, כי כל פניותיו של מר בן מוחה נענו וטופלו.
לאור האמור לעיל,אין לי אלא לדחות את בקשתו של מר בן מוחה לזיכוי ולביטול החוב.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה