פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעיות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במשך כל הזמן שאני מנויה בחברה הזו, צצו בעיות מוזרות.
הבעיה הראשונה שלקח להם הרבה שיחות טלפון מיילים ומכתבים כדי להבין שעברתי כדי לציין שהתנתקתי. (הייתי בדירה שהיה בה אינטרנט).
אחרי שנה וחצי הם לא ידעו שאני מחוברת יחד עם הוט,
היה רשום לפניהם שאני רשומה בשתי כתובות שונות שבכול אחת מהן יש לי חשבון שונה.
פשוט הופיעו שני חיובים שונים בכרטיס האשראי, ואחרי עוד מלא שיחות אכשהו הפנימו והחזירו לי את הכסף בכרטיס אשראי.
ואז החליטו שאני ביקשתי אנטי וירוס (שמעולם לא ביקשתי) וחייבו אותי
ואחרי כמה וכמה שיחות שוב החזירו לי את הכסף באשראי.

למרות שעל כול הפעולות הללו לפני ההחזרים נשלח לי מכתב שאכן נערכו השינויים במערכות החברה. ובפועל עדיין נמשכו כספים בכרטיס האשראי כי לא תוקן דבר מעולם ואז הייתי צריכה להתקשר שוב ושוב כדי להוכיח שהם חייבים לי כספים.

התלונה שלי היא למה אין תאום בין המערכות איך נציג שרות מעדכן אותך שהתקלה תוקנה ובפועל עדיין ממשכים לעשות כשלהם.

כול הזמן צריך להיות עם היד על הדופק שמה הם עשו טעות או חיובו אותי בדברים שמעולם לא בקשתי ואם אכן כך קרה , לדווח לחברה ואז לתהות אם אכך התרחש התיקון.

החברה הזו ללקוחות הפרטיים שלה היא פשוט מזלזלת ברמות קשות
עושה מה שמתחשק לה.

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
ראשית, חשוב לי לציין כי בזק בינלאומי רואה בלקוחותיה את המשאב היקר לה ביותר, ומקפידה להעמיד לטובתם שירות מקצועי, איכותי ואדיב, באופן הטוב ביותר וככל הניתן, לשביעות רצונם.
אצייין, כי גברת אשכנזי קיבלה מענה לכל פניותיה וזוכתה למען שביעות רצונה.
עוד ברצוני לציין, כי שיטת החיוב הנהוגה בבזק בינלאומי הנה "שוטף+ 30".
במסגרת שיטת חיוב זו, החיוב מתבצע בפועל ע"י חברת האשראי כחודש לאחר הנפקת החשבונית ולפיכך גברת אשכנזי ראתה את החיובים אשר בגינם פנתה גם לאחר פנייתה הראשונית.
אני תקווה כי גברת אשכנזי תמשיך להנות משרותי בזק בינלאומי
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה