גניבה! |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.01.08 התחברתי לחבילה בהתחייבות לשנה במחיר של 29.90 ש"ח כהמשך לחבילה שהייתי שייכת אליה למשך שנה שלפני.
בחודש מרץ גיליתי שגובים ממני 60 ש"ח כל חודש עבור המנוי.
התקשרתי לשירות הלקוחות, אמרו לי שבאמת היתה טעות ושיזכו אותי.בתמימותי חשבתי שאכן הנושא יטופל וסמכתי עליהם.
החודש להפתעתי (יולי 2008) בדקתי את כל החיובים ולתדהמתי גיליתי שכל חודש באופן קבוע גבו ממני 60 ש"ח במשך חצי שנה!!! (חוץ מחודש מרץ שבו התלוננתי וגבו ממני 30 ש"ח).
כמובן שהתקשרתי לשירות הלקוחות, וביקשתי זיכוי על כל החיובים,אני כל כך כועסת שעשו בכרטיס אשראי שלי כרצונם וגבו כספים במרמה, ואין שום דרך אחרת לקרוא לזה מכיוון שכבר עידכנתי אותם על הבעיה בחודש מרץ, אם זו היתה רק תקלה זה היה אמור להיות מתוקן בזמן!!!
וביקשתי להתנתק מהשירות, מכיוון שהם לא עמדו בהתחייבות שלהם ואני כן, שילמתי כל חודש כמו שצריך, שוחחתי עם נציגה בשם יולי, שבסיום השיחה אמרה כי ניתקה אותי מהשירות ואני אקבל זיכוי. כמובן שבסיום השיחה התחברתי לספק אחר כדי להמשיך לקבל שירות.
להפתעתי קיבלתי שיחת טלפון מאותה נציגה שאמרה שבדקה את הנושא והיא מחייבת אותי על עמלת יציאה מההתחייבות, בשיא החוצפה! גם הם לא עמדו בהתחייבות וגם אני צריכה לשלם? הם צריכים לשלם לי!!!
אני מבקשת שהעיניין יטופל במיידי, לא רוצה לשמוע על החברה הזאת עוד בשום פנים ואופן ואני מזהירה את כלל הצרכנים-תעקבו אחרי החיובים שלכם!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי מהשירות+פיצוי כספי על עגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|