פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.01.08 התחברתי לחבילה בהתחייבות לשנה במחיר של 29.90 ש"ח כהמשך לחבילה שהייתי שייכת אליה למשך שנה שלפני.
בחודש מרץ גיליתי שגובים ממני 60 ש"ח כל חודש עבור המנוי.
התקשרתי לשירות הלקוחות, אמרו לי שבאמת היתה טעות ושיזכו אותי.בתמימותי חשבתי שאכן הנושא יטופל וסמכתי עליהם.
החודש להפתעתי (יולי 2008) בדקתי את כל החיובים ולתדהמתי גיליתי שכל חודש באופן קבוע גבו ממני 60 ש"ח במשך חצי שנה!!! (חוץ מחודש מרץ שבו התלוננתי וגבו ממני 30 ש"ח).
כמובן שהתקשרתי לשירות הלקוחות, וביקשתי זיכוי על כל החיובים,אני כל כך כועסת שעשו בכרטיס אשראי שלי כרצונם וגבו כספים במרמה, ואין שום דרך אחרת לקרוא לזה מכיוון שכבר עידכנתי אותם על הבעיה בחודש מרץ, אם זו היתה רק תקלה זה היה אמור להיות מתוקן בזמן!!!
וביקשתי להתנתק מהשירות, מכיוון שהם לא עמדו בהתחייבות שלהם ואני כן, שילמתי כל חודש כמו שצריך, שוחחתי עם נציגה בשם יולי, שבסיום השיחה אמרה כי ניתקה אותי מהשירות ואני אקבל זיכוי. כמובן שבסיום השיחה התחברתי לספק אחר כדי להמשיך לקבל שירות.
להפתעתי קיבלתי שיחת טלפון מאותה נציגה שאמרה שבדקה את הנושא והיא מחייבת אותי על עמלת יציאה מההתחייבות, בשיא החוצפה! גם הם לא עמדו בהתחייבות וגם אני צריכה לשלם? הם צריכים לשלם לי!!!
אני מבקשת שהעיניין יטופל במיידי, לא רוצה לשמוע על החברה הזאת עוד בשום פנים ואופן ואני מזהירה את כלל הצרכנים-תעקבו אחרי החיובים שלכם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי מהשירות+פיצוי כספי על עגמת נפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לאחר קבלת פנייתכם שבסמך, יצרנו קשר עם גברת בבלי והגענו להסכמה לשביעות רצונה.
גברת בבלי זוכתה על חיוביה העודפים ואף בוטל מנוי האינטרנט לבקשתה ללא חיוב נוסף.
חשוב לי לציין כי בזק בינלאומי רואה בלקוחותיה את המשאב היקר לה ביותר, ומקפידה להעמיד לטובתם שירות מקצועי, איכותי ואדיב באופן הטוב ביותר וכלל הניתן לשביעות רצונם.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה