פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני הייתי מנוי של בזקבינלאומי ובבית העסק עברתי לחברה של נטויז'ן אך לא עשיתי ביטול
בבזקבינלאומי והייתי ממשיך לקבל חשבוניות וגם כן משלם אותם, הפקידה שלי עשתה בירור וגילתה שבעצם אני שילמתי לבזקבינלאומי כסף אך הם לא סיפקו שום שירות. כתבתי אליהם ממכתב תלונה שבו ציינתי שאני שילמתי לשב כל החודשים האלה אך הם ענו לי שדמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש. ואני הגבתי למכתב וכתבתי שזה לא שהם סיפקו לי שירות ולא השתמשתי בו בפועל בזקבינלאומי לא סיפק לי שום שירות אך המשיך לגבות כסף.אני כתבתי במכתב שאני דורש החזר כספי אך הם רק מוצאים לי
עוד תירוץ ולא עונים למכתב כמו שצריך.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אורטל זוהר-וולף- מנהלת שם ותפקיד:
במענה לתלונה זו ולאחר בדיקתה לעומק, הרינו להשיבכם כי מר דהרי היה מנוי לחבילת אינטרנט אנלוגית במסגרתה קיבל שם משתמש וסיסמא לחיבור לאינטרנט, תא דואר, שירות ותמיכה טכנית 24 שעות יממה. מבדיקתינו עולה כי מר דהרי עשה שימוש בתיבת הדואר ואף נעזר בשירותי התמיכה הטכנית של חברתינו. לפיכך לא מצאנו מקום לזכותו. בתאריך ה-8/9/05 פנה מר דהרי בבקשה להפסיק את השירות ולבקשתו אכן כך היה מתאריך זה. תגובה:
ראו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה