פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום לאינטרנט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני מנוי בבזק בנלאומי כשלוש שנים, בנוסף לכך בשנה האחרונה הוספתי על שמי עוד מנוי כלומר נכון להיום יש לי שני מנוים על שמי.
לפני כחודשיים נגמרה לי חבילת הבנדל שהייתה לי (בזק+בזק בנלאומי)
קיבלתי לתשלום סכום הגבוה בהרבה מהסכום שהייתי משלם, לאחר שפניתי לשירות לקוחות נאמר לי שנגמר המבצע וחברת בזק בנלאומי אינה אחראית ליידע את הלקוח...
כמובן שברור לי הטיעון הזה בעיקר מהסיבות הרווחיות של החברה, למה ליידע את הלקוח אם אפשר "לגנוב" ממנו עוד כמה עשרות שקלים?
הסברתי לנציגת שירות שנגמרה לי ההתחייבות לבזק ואני מעוניין לעבור לאינטרנט של הוט, ואמרתי שתהיה לי תקופת ביניים עד שיחברו אותי להוט. ממה שאמרה לי הנציגה שהיא תחבר אותי במחיר"מבצע" של 49 שקלים לחודש עד שאני אתחבר להוט ואחרי שאני אעבור להוט נטפל בחבילה החדשה בהתאם למה שאני אקח בהוט.
מה שקרה שללא ידיעתי הנציגה חיברה אותי לשנה שלמה לחבילת האינטרנט של 49 ש"ח, כאשר בבירור ביקשתי חבילה לתקופת המעבר.
לאחר שדיברתי שוב פעם עם נציגה נאמר לי כי בבירור הוסבר לך העניין ורק פניות הציבור מוסמכים לטפל בבעיה שלך.
כספי סוג הנזק :
הייתי מעוניין שתבטלו לי את ההתחייבות לשנה שלמה , כי בבירור לא ביקשתי זאת. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 6/8/07 נתקבלה בקשת מר פינקלשטיין להצטרף לחבילת "1.5-adsl- באנדל בזק חודשיים חינם" -חודשיים ראשונים חינם, עבור חודשים 3-12 89.90 ש"ח. החל מסיום השנה 59.9 ₪.
ביום 26/9/08, נתקבלה בקשת מר פינקלשטיין להצטרף לחבילת הגלישה " 1.5-adsl-מבצע safe-net מתנה "- במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
אציין, כי נציגנו מונחים למסור את מלוא המידע במעמד המכירה לרבות התחייבות.
עוד אציין, כי המכירה נבדקה ונמצאה תקינה.
אבהיר, כי במידה ומר פינקלשטיין יבחר לעבור לתשתית אחרת עליו לפנות לבזק בינלאומי והחבילה תעודכן בהתאם.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את בקשתו של מר פינקלשטיין לביטול ההתחייבות.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה