פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתקות לאחר 13 דקות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/9/08 התקשרתי לחברת 014 וביקשתי להתחבר הנציגה הייתה מאוד יעילה וזריזה ומיהרה לקחת את כל הפרטים ואפילו להתקשר מהר לבזק על מנת לזרז את הגעת המודם והטכנאי ליום ראשון. לאחר סיום השיחה קיבלתי שיחה ממקום העבודה שלי ובו התבשרתי שהחליטו במסגקת תפקידי לתת לי מחשב נייד עם מודם סלולארי מייד התקשתי שוב לחברת 014 לבטל את העיסקה שהתבצעה רק 13 דקות לפני כן!!! בשיחה עם הנציגה שלהם נאמר לי שכבר נפתחה פנייה בבזק וייקח 48 שעות לקבל מהם מכתב אישור שלא משכתי מודם כמו כן הובטח לי באותה שיחה ע"י שלא תהיה בעיה ובתוך 48 שעות הכל ינותק ולא יהיה חיוב מכיוון שהודעתי להם על כך בתוך 13 דקות
ב28/09/08 שוב שוחחתי עם נציג של 014 ונאמר לי שעדיין לא התקבל מכתב מבזק ולנסות שוב אחה"צ בשעה 16:00 יצרתי שוב קשר ושם נאמר לי ע"י הנציג שעדיין לא הגיע מכתב מבזק אבל גם ככה בגלל החגים אין סיכוי שלפני ה 5/10 יגיע מישהו להתקין את הקו היום שוב שוחחתי עם 014 ובמקרה ענה לי שוב אותו נציג שענה לי ב 28/10/08 שוב הוא התנצל על כל הסחבת ואמר לי שלאחר התייעצות עם מנהל הם מאשרים לי את ההתנתקות!!! ומעבירים אותי למחלקת קשרי לקוחות לביצוע ההתנתקות שם כבר התחילה סימפוניה חדשה כאשר התחיל הנציג שם להתווכח להרים את קולו ולהודיע נחרצות שלא מעניין אותו ושאני מחוייב מהרגע הראשון שהתקשרתי (דבר שלא צויין בפני אף פעם) וקיים רק בבזק בינלאומי! לאחר מכן הפנה אותי למחלקת פניות ציבור שגם שם טענה אין מה לעשות ואני חייב לשלם להם על שנה מראש למרות שאיני מעוניין בשום קשר איתם בנוסף פתאום כאשר 014 ממש רוצים בשניות הם העלו את בזק ופתאום השתנו הדברים ולטענת הנציגה בזק חיברו לי את הקו עוד באותו יום לפני שעברו 13 דקות (מעשה פלאים ממש)
לאחר כשבוע וחצי של ריבים והתרוצצויות אני מבקש את עזרת אתרכם.
בתודה מראש אור עמר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מידי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר בדיקתי בנושא נמצא כי ביום 26/9/08 , בחרה גברת בן עמרם להתחבר לחבילת גלישה "1.5-adsl -באנדל בזק לשנה 74.9 " הכוללת תשתית וספק. במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתה של גברת בן עמרם.
למרות האמור לעיל, למען שביעות רצונה בלבד של גברת בן עמרם הוחלט לבטל את מנויה ללא חיוב נוסף.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה