פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף בכרטיס אשראי נושא התלונה:
וורנר גבריאללה וורנר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפור הוא כזה:ב18 למרץ 2007 עברתי דירה.עשיתי את כל העברות,כלל האינטרנט. פיתום קיבלתי טלפון מבזק בינלאומי שיש להם הצעה טובה יותר לגבי הינטרנט מחברות אחרות.הסקמתי להצעה שלהם,ואחרי 20 דקות התקשרתי לבטל את המנוי כי היה לי יותר כידאי להישאר בחברא הקודמת.בשום פנים לא רצו לבטל את המנוי ואמרו שאני כבר בהתחיבות לשנה (דבר שלא אמרו שחיברו אותי-הסתירו)אבל אני יכולה לעביר את המנוי למישהו אחר. לא היה לי למי לעביר ואז אמרו שאני יכולה להקפיה את המנוי ל3 חודשם.(בלי לעגיד שאחרי 3 חודשים המנוי מתחיל מחדש בלי הודעה מוקדמת)עברו 3 חודשים ואני מגלה ש לקחו לי כסף בכרטיס אשראי על כל השלושה החודשים שהייתי בהקפע בלי לתת לי שום שרות. דיברתי איתם-שום דבר לא עזר,כי אני בהתחיבות.וככה זה המשיך שנה וחצי שלא נתנו לי כלום ולקחו כסף בלי בושה גם על הזמן ההקפעה . אני לא גלשתי דקה באינטרנט של בזק בינלאומי ושילמתי כמו בובללה.דיברתי גם אם חברת האשראי, זיקו אותי ואחרי שקיבלו 100 דפים מבזק בינלאומי חיאבו אותי שוב. אני לא יודעת מה לעשות. ללכת איתם למישפת זה בטוח קישלון מול חברה גדולה .לפחות שאנשים אחרים ידעו עם איזה גנבים עובדים.וזה ניקרא חברה "מחובדת".אולי אתם יכולים לעזור. בתודה גבריאללה וורנר
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשובע ,עזרה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהן- אחראית פנ שם ותפקיד:
פנייתה של גברת וורנר נבדקה ולא נמצא בה כל ממש.
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 23/3/07 נתקבלה בקשת גברת וורנר להצטרף כמנויה לחבילת גלישה בתשתית ADSL הכוללת התחייבות מינימאלית בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
על פי רישומנו, בתאריך 23/3/07, התקבלה פנייתה של גברת וורנר למוקד בזק בינלאומי וסוכם עימה על הקפאת המנוי שברשותה לתקופה של חודשיים. בעקבות פנייתה, הוקפא השירות והחיוב בגינו וצוין בפנייה מועד הפשרת המנוי.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
בתאריך 8/8/07, באופן חריג אושרה לגברת וורנר הקפאה נוספת בת שלושה חודשים שגם במהלכה לא חויבה עבור השירות.
ביום 8/8/08 בוטל מנויה של גברת וורנר לבקשתה.
אציין, כי לגברת וורנר חוב בגין חודשים 6/08-8/08 בסכום של 69.59 ₪. למען שביעות רצונה בלבד הוחלט לבטל את חובה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה