פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת חשבונית נושא התלונה:
סלם אלפרד שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
השחם 40 פתח תקווה כתובת:
תיאור הבעיה:
כאשר הילדים היו בבית היה לנו עוד מחשב שמחובר לאינטרנט של בזק בינלאומי למעלה משנה הילדים עזבו את הבית וביקשנו מהם להיתנתק והם אמרו לנו או שנעביר את האינטרנט למישהו אחר או שנקבל קנס כספי. התשובה שלהם מגוחכת. ואני צריכה עזרה מכם. אני עדיין מקבלת חיובים של האינטרנט חשבונית מספר 2008204680886 על שם אלפרד סלם ארבל 13 נס ציונה שהוא בעלי.
כספי סוג הנזק :
להתנתק מיידית והחזרת כל הכספים שלקחו במרמה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 2/5/08, נתקבלה בקשת מר סאלם להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " 1.5-ע"ז- צ'ופר safe-net מתנה " דמי מנוי חודשיים בסך 39.90₪ כולל מע"מ. במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
בנוסף, במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל. בהקשר זה חשוב להדגיש כי בזק בינלאומי מתכננת את היקף תעבורת האינטרנט שלה בהתאם למספר המנויים, ובהתאם למספר זה מחליטה האם עליה לחכור קווי תקשורת נוספים, להצטייד בציוד נוסף. וזאת ללא כל קשר להיקף השימוש שנעשה ע"י לקוחותיה בפועל.
כפי שנמסר למר סאלם, הוא כמובן רשאי להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליה הצטרף ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות.
לאור האמור לעיל, אין לנו אלא לדחות את פנייתו של מר סאלם לביטול המנוי ללא החזר עלות הטבה.

תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה