פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית כספים על אף שביקשתי לבטל את המנוי נושא התלונה:
אהרוני סער שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש פברואר סיממתי את ההתקשרות שלי בזק בין לאומי,חברה לשירותי אינטרנט
שילמתי להם את החוב הקטן שהיה לי וביקשתי מהנציג שיסגור את המנוי שלי
הנציג עדכן את פרטי האשראי של חברה שלי במנוי,משהו שלא היה אמור לעשות
מה שקרה מאז זה שני דברים
1. הנציג לא תיעד את בקשתי לביטול המנוי ולכן חוייבתי חדשית כמו מנוי רגיל
2. נוצר חוב שלמעשה נוצר בגלל טעות אנוששל הנציג,דבר שהוא מובן והוא קורה,אבל כשהוא קורה אז צריך להודות ולבוא לייד פתרון מהיר עם הלקוח ולא להתיש אותו

*לא קיבלתי חשבוניות תשלום לביתי,נציגי השירות טוענים שנישלחו אלי חשבוניות בדואר האלקטרוני
אני לא קורא מיילים כי אין לי אינטרנט וגם כי לקחתי בחשבון שאין לי מנוי

* יד המיקרה וחברה שלי ביטלה את הכרטיס וקיבלתי מכתב התראה לתשלום של 120 ש"ח על חודשיים של אינטרנט
לאחר בירור עם שירות הלקוחותמסתבר שאני כבר 10 חודשים משלם על מנוי שביקשתי לבטל אותו

לסיכום
*****
1. לא קיבלתי חשבוניות לביתי,ולא היה לי מייל או אינטרנט כדי לעקוב אחרי תקלות מסוג אילו
2. גם אם קורות תקלות כאלו של נציג כזה או אחר,יש דברים לתקן אותם" באופן חריג" כפי שמוקדי שירות לקוחות אוהבים להגדיר את זה
3. למען ההגינות יש לציין שאחרי שיחה עם נציגת הכפסים קיבלתי הנחה של 10% על החוב ועוד פיצוי של סרט DVD להשכרה
4. הפיצוי שקיבלתי על החוב לא נותן תשובה איך יכול להיות ששילמתי על מנוי שהיה אמור להיות מבוטל מ02/08 לאחר תשלום החוב שהיה במנוי
5. יותר גרוע הוא ששילמתי על החודשים האלה תשלום מופקע של 60 ש"ח לחודש( לא מחיר רגיל של מנוי )
ניסיתי להגיע לפשרה כל שהיא עם חברת בזק בין לאומי אבל אין רצון לשיתוף פעולה
יש תחושה שהם מנסים להתיש את הלקוח ( אותי )
אני מבקש פיצוי כספי על כל החודשים שחויבו מחשבוני מחודש פברואר ועד 08/2008
מקווה שתוכלי להיות לי לעזר מול חברה שלא מוכנה לבוא לקראתי ומנסה לתשתש את זכרונני ולהתיש אותי
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי על החודשים ששילמתי על לא עוול בכפי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 17/9/07, נתקבלה בקשת מר אהרוני להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה , " 1.5m-adsl- מבצע 2fast 2007" בתשתית ADSL.
חשוב לציין, כי בהתאם לתנאי החבילה האמורה דמי המנוי אינם תלויים בשימוש בפועל בשירות. כמובן כי מר אהרוני היה רשאי להפסיק את השתייכותו לחבילה, ואולם על פי רישומינו, עד ליום 11/11/08, לא נמצא תיעוד לבקשת מר אהרוני להפסקת השירות. בעקבות פנייתו ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
עוד נבקש לציין, כי לכל אורך התקופה הממושכת הופיעו חיוביו של מר אהרוני בגין החבילה בחשבון האשראי , ולמרות זאת לא בוצעה כל פנייה על ידי מר אהרוני לבירור מהות החיובים.
כמו כן, בזק בינלאומי היא חברה, המספקת שרותי אינטרנט, והאמצעי העיקרי שלה לתקשורת עם לקוחותיה הוא דואר האלקטרוני, הניתן ללקוחות ללא תשלום, ואתר הבית שלה בכתובת www.bezeqint.net, המכיל את כל המידע הדרוש ללקוח כגון: חשבונית, פרוט חבילות וכו'.
עקב ביטול אמצעי התשלום נוצר למר אהרוני חוב בסכום 124.70 ₪ עבור חודשים 8/08,10/08.
לאור האמור לעיל, לא נמצא מקום לזיכויו הגורף של מר אהרוני או לביטול חובו.
למרות האמור לעיל ולמען שביעות רצונו של מר אהרוני הוחלט להעניק לו הנחה של 10% על הסכום המקורי של החוב ובנוסף הוענקה לו הטבה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה