פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיחות לחו"ל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה בקשר לשיחול לחו"ל על ידי בזק בינלאומי

לפני שלוש שנים נרשמתי חבילה שבה אני מדברת עם חו"ל ב14 דקות בש"ח וכל דקה מעל הדקה ה-15 יעלה סביב 40 אגורות. שלוש שנים מאוגוסט 2005 אני בטוחה שזה המחיר שאני משלמת. אתמול בבדיקה מקרית התגלה שאני משלמת בין 1.65-2.65 לכל דקה מעל הדקה ה-15. כששאלתי אותם איך זה שהעלו את המחיר כל כך מבלי ליידע אותי הם אמרו שכתוב בחוזה( חוזה שאף פעם לא חתמתי עליו" שמהדקה ה-15 העלות היא מחיר מחירון. מחיר המחירון היה בזמנו 40 אגורות והיום הוא פי ארבע לפחות. חוץ מלהציע לי חבילות יותר טובות הם לא מוכנים לבדוק איך זה שאני לא מיודעת על עליית המחירים ולא מוכנים לפצות. הם אומרים שאין אפשרות לפצות את הלקוח רטרואקטיבי. חבל, לגבות כסף רטרואקטיבי תמיד אפשר!
כספי סוג הנזק :
פיצויי כספי פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור - שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 21/8/05, נתקבלה בקשת גברת אסקיו להצטרף כמנויה לחבילת הנחות לשיחות לחו"ל, אשר תנאיה כוללים תשלום דמי מנוי חודשיים בסך 5.90 ₪ לחודש.
חבילת ההנחות כוללת 14 דקות ראשונות בכל שיחה ב- 1 ₪) 7 אג` ל-14 דקות ראשונות בכל שיחה) בחיוג למרבית מדינות העולם . מהדקה ה-15 - בהתאם למחירון אליו משויך הלקוח (מנוי/מזדמן).
אציין, כי לכל אורך התקופה הממושכת החל ממועד הצטרפותה של גברת אסקיו לשירותים, הופיעו חיוביה עבור השיחות בחשבונית בזק , ולמרות זאת לא בוצעה כל פנייה על ידי גברת אסקיו לבירור גובה החיובים.
לבקשתה של גברת אסקיו החבילה והחיוב בגינה בוטל בתאריך 18/11/08.
במידה וגברת אסקיו תפנה אל מוקד שירות הלקוחות של בזק בינלאומי נשמח להציע לה חבילה אטרקטיבית אשר תואמת את צרכיה.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את בקשתה של גברת אסקיו לזיכוי



תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה