פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדכון חבילה מ700KB ל 1.5MB נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אמיר וביום שישי ה-2.1 התקשרתי לבזק בינלאומי במטרה לבדוק באיזו מהירות גלישה אני וכמה אני משלם. (יש לי עדיין התחייבות של 11 חודשים)
אחרי בירורים הנציג אמר שאני יכול לשדרג את מהירות הגלישה ל1.5 מגה בייט ללא תוספת תשלום, אך בהתחייבות נוספת של חצי שנה (סה"כ התחייבות כוללת 16 חודשים).
מאחר וזה לא עולה לי תוספת תשלום - הסכמתי.

ביום שבת אני בודק באינטרנט את מהירות הגלישה וההורדה, והכל נשאר כרגיל אותו הדבר, ללא שינוי (כמו שהיה ב700KB).

ביום ראשון צילצלתי לבזק בינלאומי והם אמרו לי שצריך לעדכן בבזק.
צילצלתי לבזק והם אמרו שבשביל שאני יוכל לגלוש ב1.5 MB אני אצטרך לשדרג גם אצלהם בתוספת תשלום, ולא, אני יוכל לגלוש רק ב700KB.

הרמתי טלפון לבזק בינלאומי והם אישרו את הדבר. הסברתי להם שהסיבה היחידה שהסכמתי מראש לשדרג אצלהם ל1.5 הייתה שהדבר לא כרוך בתוספת תשלום. (לא אני משלם על האינטרנט אלא אימי).
מאחר שלא היה מה לעשות, ביקשתי מהנציגה (אוסנת) שתחזיר אותי להתחייבות הקודמת שלי (11 חודשים במהירות 700KB). וציינתי בפניה שהנציג ביום שישי לא דיבר על תוספת תשלום כלשהי ולא אמר שבשביל שאוכל לגלוש ב1.5 MB, אצטרך לשלם תוספת תשלום לבזק.

הנציגה (אוסנת) אמרה שהיא לא יכולה להחזיר את ההתחייבות ל11 חודשים (אין אפשרות במחשב).

- אני עדיין גולש ב700KB.
-לא אמרו לי ביום שישי שאני לא יוכל לגלוש ב1.5 אלא אם אני אשדרג גם אצל בזק .
-מאחר שאני (אימי) לא משלם תוספת תשלום (המחיר בבינלאומי נשאר 39.90), אודה לכם מאוד אם תצליחו להחזיר אותי להתחייבות של 11 חודשים במקום ל16.
-שם אימי רחל מלינה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת ההתחיבות ל11 חודשים פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
מיום קבלת פנייתכם שבסמך, אנו מנסים ליצור קשר עם מר מלינה וגב' מלינה על מנת להגיע עימם להסדר לשביעות רצונם אך ללא הצלחה.
נבקש ממר מלינה ליצור עימנו קשר בטלפון 1800-014-014 על מנת לטפל בפנייתו בהקדם.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה