פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות חיבור לשרתי משחקים לחול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היתחברתי לפני שבוע לבזק בנלאומי כול השבוע הילדים לא הצליחו לשחק במשחקי רשת מה כן שליפני האיתי בנטויזן אכול עבד חלק ללא חבילה גימרים שמנסים לימכור לי בבזק בנלאומי הבנתי שבבזק בנלאומי לפני יוני לקוחות לא היו זקוקים לחבילה גימרים אני משלם 159 שקל לחודש לא מבין למה אני לא מקבל את השירות שמגיע לי עברתי לבזק בנלאומי רק ביגלל החבילה ספק פלוס תשתית . אני בקשר יום יומי ועדין לא נפטרה לי הבעיה והילדים לא נהנים מהשרות .יש להם פינקם גבוהים לחול לפי הפורום אני רואה תלונות של לקוחות שלכם מיתלוננים על אותו בעיה וזה לא מזיז לכם ביכלל . מה שמעניין אותם זה למכור חבילה נוספת שנקראת גימרים .אני מצטער שהיתחברתי לבזק בנלאומי שרות שואף ל 0 וגם האמינות שלכם

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לאחר קבלת תלונתה של גברת במברון, יצר עימה קשר בכיר מטעמינו. ונתן הכוונה טכנית רלוונטית לפניה.
מוקד התמיכה של בזק בנלאומי עומד לרשות לקוחותינו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע על מנת לתת מענה איכותי וואפקטיבי ללקוחות בזק בינלאומי.
אנו תקווה כי גברת בומברון תמשיך להינות משרותי בזק בינלאומי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה