פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק וחיוב על קנס התנתקות נושא התלונה:
עמילני גיא שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר האחרון עברתי דירה לדירה זמנית בה הייתי מחובר לYES ורציתי לצרף אליהם את האינטנט, לאחר שיחה עם נציג של חברת בזק על מנת להתקין קו טלפון הפנו אותי לנציג של חברת בזק בנלאומי שלקח ממני פרטים על מנת להתחבר אליהם בתור ספק אינטרנט.
לאחר שהגיע אלי תכנאי של בזק ניקבע כי לא ניתן להתקין קו טלפון בדירה בשל העדר תשתית מתאימה.
במעמד זה שאלתי את הטכנאי אם עלי להתקשר להבטל את הכל והטכנאי אמר לי שאין צורך כי מאחר ואין תשתית לא ניתן לחייב אותי על שום דבר והוא זה שמנתק אותי מהמסוף אצלו.
לאחר שעברתי לדירתי הנוכחית התחברתי לאינטרנט דרך HOT ו012 .
שבוע שעבר נוכחתי לגלות חיוב מבזק בנלאומי על שירותי האינטרנט.
לאחר שיחה עם מוקד שירות הלקוחות נוכחתי לדעת כי אני עדיין רשום בבזק בנלאומי בתור לקוח אינטרנט קיים וכי ניתוק מהאינטנרט יהיה כרוך בקנס ניתוק של כ- 500 ש"ח.
הבחורה אף אמרה כי אני יכול לגשת לשכן ולראות כי אני יכול להתחבר לאינטרנט עם שם המשתמש שלי והסיסמה.
מנהל שדיבר איתי אמר לי אותו דבר כי לא ניתן להפסיק את המנויי לאינטנרט מאחר ואני חתמתי על חוזה, ולא משנה העובדה כי חל בלבול ולא הודעתי להם על ניתוק ומאחר שבזק בנלאומי ובזק הם לא אותה חברה לא נאמר להם כי נותקתי. זאת על אף שמה שאמרתי הינו הגיוני כי החיוב בחברה הינו שוטף 60+ ולכן גיליתי זאת רק עכשיו.
הדבר היחידי שיש לו להציע לי הוא הקפאה של המנוי ל- 4 חודשים שבזמן הזה עלי למצוא מישהו שיקח במקומי את המנוי.
מיותר לציין שאני לא אוכל למצוא דבר שכזה ובעוד 4 חודשים אני אחויב על ידי 2 חברות על חיבור לאינטרנט.
אודה לכם על עזרתכם...
כספי סוג הנזק :
החזר על החיוב שנלקח ממני וביטול הקנס הכספי על ניתוק. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 27/10/08 נתקבלה בקשת מר עמלי להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " 2.5-adsl-מבצע safe-net מתנה "במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר למר עמלי, הוא כמובן רשאי להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליו הצטרף, ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות. מאחר ומר עמלי טען כי אינו מעוניין לעשות שימוש במנוי, הוקפא מנויו לפרק זמן של 4 חודשים (בהם לא יחויב) על מנת לפתור את העניין.
ברצוני להבהיר, כי שירותי האינטרנט מסופקים על ידי שני גופים שונים שאינם קשורים זה בזה – חברת בזק וחברת בזק בינלאומי. לפיכך, הודעה על הפסקת שרות רק לחברת בזק אינה גורמת להפסקת השרות בחברתנו. גם ההצטרפות לשרות בוצעה הן מול חברת בזק והן מול חברת בזק בינלאומי.
עוד אציין, כי במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתו של מר עמלי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה