פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק מהשרות ללא הצלחה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4 או 5 לינואר 2009 פניתי לבזק בין לאומי על מנת להתנתק מהשרות היקר
שבעבורו גבו ממני 139 ש"ח מדובר על חבילת גלישה במהירות 5 מגה.
את המחיר הנ"ל גבו ממני כ3 שנים. כל זאת לאחר סיום תקופת המבצע.
ביקשתי לבדוק עם חברות אחרות והסתבר לי שאני יכול לקבל שרות במחיר יותר נמוך.
ליתר דיוק 2.5 מגה במחיר של 44.95 ש"ח לחודש ב9 חודשים ראשונים +3 חודשים ללא תשלום, כל זאת בהתחייבות לחודשיים.

התקשרתי לבזק בינלאומי על מנת להתנתק דיברתי עם נציגה בשם ג'ניה וביקשתי להתנתק. ג'ניה השמיע קולת של פליאה "להתנתק רצית?" כן להתנתק ואז החלה במסע שכנועים להשאיר אותי כמנוי, אמרתי לג'ניה כי אין לי רצון לחזור על אותו מקרה שבו נגמרת השנה ואז מקפיצים לי את המחיר. שאלתי אם יש דרך לשלם מראש לשנה ולא בדרך של תשלום חודשי, ג'ניה בדקה ואמרה שהיא יכולה לשלוח לי שובר תשלום או שאשלם בדואר לחשבון8494164 סכום של 359.10 ש"ח ולאחר מכן לשלוח את הקבלה לפקס' 03-9257071. שאלתי אם יש דרך לשלם את התשלום הנ"ל בכרטיס אשראי. ונענתי בשלילה. שאלתי האם אני חייב לטרטר את עצמי לסניף הדואר. והיא אמרה שכן זאת הדרך היחידה.
אמרתי בסדר אם זאת הדרך זאת הדרך.
באותו מעמד ג'ניה לא אמרה שעצם השיחה איתה גורמת לי לתקופת מנוי חדשה ולהתחייבות של שנה נוספת. אני מצידי לא מסרתי לה את פרטי האשראי שלי וכמובן שלא ביקשתי להתחייב לשנה נוספת.
מה שאני הבנתי שעד שלא אשלם את התשלום בדואר ואשלח את הקבלה לפקס', אני אמשיך באותה חבילה ישנה של 139 ש"ח לחודש.
לאחר השיחה עם ג'ניה התקשרתי לנטויז'ן על מנת להתחבר דרכם.
אצלם כן קיבלתי את האפשרות לבצע את העסקה לשנה אחת בלבד. לכן התחברתי דרכם.
לאחר יומיים התקשרתי לבזק בין לאומי על מנת לנתק את השרות ולהפתעתי הודיע לי שני משרות לקוחות שאני בעצם מחוייב לשנה נוספת ביקשתי לברר איך יכול להיות . הרי לא ביקשתי להתחייב לשנה נוספת גם לא נתתי את פרטי האשראי שלי.
לאחר דין ודברים הבנתי ששני לא יכולה ואו רוצה לעזור בעניין, וביקשתי לדבר עם מנהל של השרות. שני הבטיחה שמנהל יחזור אליי תוך 24 שעות.
כמובן שזה לא קרה. התקשרות נוספת שלי לשרות ואז אמרו שהיה עומס ומנהל יחזור אליי תוך כמה שעות, שוב זה לא קרה. רק הבוקר התקשר אליי מנהל (12.01.09) בשם יונתן אך שום דבר לא הועיל האפשרויות שהוא נתן לי הם אלו:
1. להישאר בתוכנית ולשלם בכל חודש.
2. להתנתק מהשרות ולשלם דמי התנתקות במחיר שנת מנוי.
3. להעביר את המנוי למשהו אחר (להיות סוכן מכירות של החברה)
4. להקפיא את המנוי ל3 חודשים.

לאחר שממש התישו אותי הצעתי לשלם את מחיר אותה שנה, רק לקבל את השרות בעוד שנה. אך נענתי בסירוב.
למעשה אופן ההתנהלות של החברה מדיף ריח רע של חברה כוחנית
שמשתמשת בתחבולות על מנת לצבור לקוחות מתוסכלים
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל את ההיתחייבות לאלתר, ולמנוע מחברות כגון אלה את האפשרות לפעול באותה מתכונת בעת גיוס לקוחות. לתת לכל לקוח גם אם התחייב בדעה צלולה את האפשרות לבטל את ההסכם תוך 14 יום. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 4/1/09 נתקבלה בקשת מר ברטוב להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " 2.5- adsl- צ'ופר ב-39.90 לשנה "- במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר למר ברטוב, הוא כמובן רשאי להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליו הצטרף, ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות. מאחר ומר ברטוב טען כי אינו מעוניין לעשות שימוש במנוי, הוקפא מנויו לפרק זמן של 3 חודשים (בהם לא יחויב) על מנת לפתור את העניין.
עוד אציין, כי המכירה נבדקה ונמצאה תקינה לחלוטין.
לאור האמור לעיל, אין לנו אלא לדחות את פנייתו של מר ברטוב.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה