פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא הוגן של בזק בינלאומי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של בזק בינלאומי באינטרנט ולפני כמה שנים ספורות גילית שאני מחוייב על שרות שאני לא משתמש בו ואין לי שום עניין בו וגם לא ביקשתי את השירות הזה לעולם(השרות הוא:הגנה על תיבת הדואר)השרות עלה לי כמובן כמה עשרות שקלים לתקופה שעברה וביקשתי לבטלו ולזכות אותי על הסכום ששילמתי,הנציגה שדיברתי איתה בדקה ואמרה לי שאני צודק שאכן לא נעשה שימוש בתיבת הדואר ולכן היא תפצה אותי בסכום מסויים ותבטל את השרות,העניין נשכח ולאחר כמה שנים כשבאתי להגדיל את מהירות האינטרנט גיליתי לתדהמתי שהמשכתי לשלם את השרות כל התקופה עד היום,כמובן שביקשתי לבטל את השרות והסבר של המצב,הנציגה אמרה לי שהיא לא רואה שאני ביקשתי לבטל את השרות ולכן אין באפשרותה לזכות אותי על הסכומים שביקשתי.
כספי סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 26/8/03 נתקבלה בקשת מר גדסי להצטרף לשירות b-safe -הגנה לתיבה הדואר האלקטרונית.
אציין, כי ההצטרפות לשרותי ההגנה הינה לבקשת הלקוח בלבד ובאישורו.
אבהיר, כי דמי המנוי אינם תלויים בשימוש בפועל בשירות. בנוסף, ההצטרפות לשירות איננה לפרק זמן קצוב
עוד נבקש לציין כי לכל אורך התקופה הממושכת החל ממועד הצטרפותו של מר גדסי לשירות, הופיעו חיוביו בגין השירות בכרטיס האשראי, ולמרות זאת לא בוצעה כל פנייה על ידי מר גדסי לבירור מהות החיובים.
ביום 12/1/09 בוטל שירות ההגנה והחיוב בגינו לבקשת מר גדסי.
למען שביעות רצונו של מר גדסי הוענק לו חודשיים גלישה חינם והוצעה לו חבילה במחיר אטרקטיבי.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתו של מר גדסי לזיכוי.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה