פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתנתק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ראשית, נהדר שיש אנשים שמפעילים את האתר הזה.
התלונה פשוטה: אני מבקשת להתנתק מבזקזנלאומי. אני לא מחוייבת להם.
בבזקבנלאומי מקשים עלי להתנתק. שואלי אותי למה? מבקשים הסברים. ואני לא מעוניינת להסביר/ לנמק ולהתנצל. מכייון שזוהי הוראת קבע אני מרגישה בת - ערובה. ולמה אני לא יכולה להשאיר את תיבת הדואר שלי, ואם כן למה התשלום עליה כל כך יקר?
למה אני צריכה "לרוץ" אחריהם כשאני רוצה להתנתק?
להתנתק. מבזקבינלאומי. להשאיר את תיבת הדואר ולשלם עבורה מחיר הוגן. פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 4/6/08 נתקבלה בקשת גברת טימסית להצטרף כמנויה לחבילת הגלישה " 2.5-adsl-מבצע 49.9 לשנה". במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר לגברת טמסית, היא כמובן רשאית להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליה הצטרפה, ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות.
לאחר קבלת פנייתכם שבסמך יצרנו קשר עם גברת טמסית אשר ביקשה להשאיר את מנויה פעיל עד תום ההתחייבות.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה