פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בביטול שירות של IP FIX נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנו הצטרפנו לשירות IP FIX באוקטובר 2006. באוגוסט 2008 ביקשנו לבטל את השירות. במהלך מספר רב של פניות לשירות לקוחות כל פעם הובטח שהשירות יתבטל ויתקבל זיכוי. בפעם האחרונה סוכם עם מנהלת המוקד גב' ריטה שהשירות הופסק והזיכוי הועבר לכרטיס אשראי.עד היום לא קיבלנו זיכוי והחברה ממשיכה לחייב אותנו על שירות זה (היום התקבלה חשבונית חדשה עבור חודש דצמבר).
מספר לקוח 100862294
מספר לקוח משלם 990189980
שם משתמש VANDG
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת שירות מיידית, זיכוי מיידי לכרטיס אשראי על כל התקופה 08-12.08 ופיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
ראשית חשוב לי לציין כי בזק בינלאומי רואה בלקוחותיה את המשאב היקר לה ביותר, ומקפידה להעמיד לטובתם שירות מקצועי, איכותי ואדיב, באופן הטוב ביותר וככל הניתן, לשביעות רצונם.
על פי התיעוד במערכותינו גברת אורלוב דוחנובסקי פנתה לביטול שירות ה- PIX IP בתאריך 14/8/08. השירות בוטל בפועל רק ביום 20/12/08. גברת אורלוב דוחנובסקי זוכתה בגין כל חיוביה מיום הביטול בכרטיס אשראי ואף פוצתה. אציין, כי שיטת החיוב בבזק בינלאומי הינה שוטף + 30, לכן חשבונית חודש דצמבר מחויבת במסגרת שיטת חיוב זו, בפועל ע"י חברת האשראי כחודש לאחר הנפקת החשבונית.
לפיכך, החיוב בעבור חודש דצמבר יופיע בחשבון כרטיס האשראי, רק בחודש פברואר.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתה של גברת אורלוב דוחנובסקי.

תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה