פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח גלויה, וסירוב לבטל מנוי אינטרנט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של בזק בינלאומי כבר שנים, ובכיר בבזק בינלאומי לשעבר.
לאחר סיום ההתחייבות התקשרו אלי מבזק בינלאומי לחידוש.
ביקשתי הנחה/הטבה ונענו אלי בחיוב מיידי, כששאלו אם אפשר לסגור אמרתי שאבדוק לפחות בעוד חברה מתחרה אחת.
התקשרתי ל-012 ועד מהרה התחיל קרב מחירים בין שתי החברות, כשבסופו התחייבתי על חבילה בבזק בינלאומי למרות שהייתה יקרה יותר מ-012, בידיעה שהשירות והתמיכה שלהם טובים ולא הייתה לי אליהם תלונה אחת במשך כל השנים.
עקב טעות פנימית בבזק בינלאומי שאף גורם בחברה אינו מוכן לקחת את האחריות עליו, המשיכו להתקשר אלי נציגות מבזק בינלאומי ולהמשיך להציע חבילות מוזלות עוד יותר כשהן אומרות במפורש "אנחנו רוצים שתשאר לקוח שלנו, כמה נתנו לך ב-012 ?, אל תחתום איתם על כלום אתה סוגר איתנו", נשמע טוב, אולי יותר מידי טוב, נחמד שלמרות שסגרתי חבילה עדיין מנסים להוריד לי את המחיר כדי שאהיה מרוצה, כך חשבתי לתומי.
התחילה עוד תחרות מחירים בין שתי החברות הפעם למחירים ממש מגוחכים, כשבסופו של דבר הנציגה האחרונה של בזק בינלאומי שדיברתי איתה אמרה "הסכום שהציעו לך ב-012 הוא לא ריאלי מבחינתי, אין לי מבצעים כאלה אפילו לא בתחתית המבצעים, ת ס ג ו ר א י ת ם"(!), הנציגה הביעה את עמדתה הברורה שאני אסגור עם 012 , כי היא יוצאת מהתמונה. אם התחייבות לשנה זה משהו שאתה אומר לו סבבה בטלפון וזהו נגמר הלקוח לוקח עליו את האחריות, אז גם מסירת מידע מוטעה ע"י 4 נציגות של בזק בינלאומי עקב טעות פנימית לא אמורה לעניין אותי, והאחריות היא עליהם.
כמובן התחברתי ל-012 וכשבאתי להתנתק מבזק בינלאומי אמרו שעלי לשלם את כל סכום ההתחייבות ש"נחתמה" כביכול לפני כמה שעות. (500 ש"ח).
מהנקודה הזאת כל ניסיונות ההדברות עם בזק בינלאומי עלו בתוהו, מוזר שכשרציתי להתחבר התקשרו ל שעה, אבל עכשיו כשיש לי בעיה ואני מחובר לשתי חברות, אני מספר את המקרה שלי לנציגה ממתין בממוצע ארבעים דקות על הקו והוא מתנתק ככה במשך 6 פעמים רצופות, קשה לי לחשוב שזאת לא מ ד י נ י ו ת
וצר לי על כך, לאחר דיבור עם מנהל אחד במשך חמישה ימים הוא ירד איתי למחיר של 150 ש"ח שאני חייב, עוד לפני זה קראתי שזה המחיר הנמוך ביותר שראש צוות יכול להוריד, אז למה גררת אותי עוד 5 ימים?
בלית ברירה פניתי ל-012 והסברתי להם שאני מחובר לשתי חברות, הופתעתי מאוד, שההתחיבות אצלם הייתה ברורה אך לא הייתה גורפת. בתחום הסביר של כמה ימים ועם סיבה מוצדקת ישנה אפשרות של ביטול מנוי מיידית ע"י נציגה בכירה שמיד עלתה על הקו, באמצע הליך הביטול של המנוי ב-012 אמרתי לנציגה "אני מעדיף להשאר לקוח שלך", עניין ה-150 ש"ח פחות מעניין אותי כמו הזלזול וחוסר לקיחת האחריות בבזק בינלאומי, נציגים שזורקים אותך מאחד לשני, כשאתה בין טיל לטיל בבית עם ילדים קטנים, הנציגה לוטם טרחה להבהיר לי תוך כדי גיחוך ציני ש"אפילו מנכ"ל בזק בינלאומי לא יוכל לעזור לך", ואכן היא צדקה, מכתב מפורט אל לשכת המנכ"ל והתלונות של בזק בינלאומי זכתה להתעלמות ולתגובה מאוחרת ופושרת של "זה הנהלים, מה אתה רוצה?, תן לחייב את ה-150 ונסגור עניין."
קשה לי לא לחשוב על השבועות האחרונים בהן נלחמתי בדרקון העסקים היומרני הזה, שעובד כמכונה משומנת מידי ללא ראיה אמיתית או רצון אמיתי לטפל גם בבעיות שהוא עצמו יוצר. בתור מנכ"ל של חברה ומנהל של שירות הלקוחות שלה, ובתור בכיר בבזק בינלואמי לשעבר הרגשתי בפעם הראשונה מה זה ניצול אמיתי. מעל 250 דקות שיחה בזבזתי על הסיפור הזה, מזל באמת שהשיחה היא שיחת חינם...
ביטול מיידי של המנוי ללא קנס פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם- אחראית פנ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 6/1/09 נתקבלה בקשת מר דרורי להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " 2.5-adsl-צ'ופר safe-net מתנה "-. במסגרת חבילה זו קיימת תקופת התחייבות בת 12 חודשים לבזק בינלאומי.
אציין, כי בזק בינלאומי מעמידה את שירותי הגישה לאינטרנט ללקוחותיה, באופן מידי מרגע ההצטרפות לשירות. לאור האמור, התחייבותו של לקוח שבחר להצטרף כמנוי לשירותי הגישה, במסגרת חבילה בה קבועה תקופת שירות מינימאלית, תכנס לתוקפה מיד במועד הצטרפותו לשירות.
לקוח המעוניין בביטול השירות במהלך תקופת ההתחייבות, יחויב ביתרת התשלומים עד לסיום תקופת ההתחייבות.
כפי שנמסר למר דרורי, הוא כמובן רשאי להתנתק מן השירות בכל עת בכפוף לתנאי חבילת השירות אליו הצטרף, ובכלל זה בקשר עם תשלום עבור יתרת תקופת ההתחייבות. מאחר ומר דרורי טען כי אינו מעוניין לעשות שימוש במנוי, הוקפא מנויו לפרק זמן של 3 חודשים (בהם לא יחויב) על מנת לפתור את העניין.
עוד אציין, שכל טענותיו של מר דרורי נבדקו וכל פניותיו של מר דרורי נענו.
לאור האמור לעיל, אין לנו אלא לדחות את פנייתו של מר דרורי.
על אף האמור לעיל, למען שביעות רצונו של מר דרורי, פנינו למר דרורי והצענו לו כמחווה של רצון טוב לבטל את המנוי בתמורה לתשלום עלות החיבור בסך 150 ₪. מר דרורי דחה את ההצעה.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה