פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין לי מנויב014< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הירקון 181/10 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים החלו להופיע חיובי ספק אינטרנט שלא שולמו פניתי לשירות ןהסברתי שאני אחניית של בעלת הדירה היות שהם לא תושבי ישראלוחיים בח"ול לא יתכן שיש להם מנוי אצלכם עדנ לפני חצי שנה הייתי מנויה ב013 ועכשיו יש לךי מנוי 012.לא עזר שום הסבר אחרי ששוחחתי עם מנהל אמר הכל בסדר לא להתיחס אבל בפועל יש התראות שוב שוחחתי עם נציגה קיבלתי מספר אישור עם ימשיכו לשלוח אלי מכתבים אבל לא עזר לפני שבוע שוחחתי עם ניר אחרי שעה של ויכוחים נתן שוב מס פניה אמר לא לדאוג הים שוב נשלח אלי מכתב דרישה לתשלום המנוי על שם פדלון אלי רח הירקון 181/10תל אביב
בזבוז זמן עלבון סוג הנזק :
סגירת התיק אני מוכנה להביא את כל החשבונות ששולמו לחברות האינטרנט פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
לפי התיעוד הקיים במערכותינו, ביום 2/4/07, נתקבלה בקשת מר פידלון להצטרף כמנוי לחבילת הגלישה " מסלול Extra Safe מובנה- adsl 1.5m ".
לאחר ההתחברות לחבילת הגלישה נשלחה ללקוח הודעה בה מפורטים תנאי החבילה.
יצוין, כי במסגרת חבילת גלישה זו דמי המנוי החודשיים נגבים ללא תלות בשימוש בשירות בפועל.
על פי רישומנו עד ליום 27/1/09, לא נמצא תיעוד לבקשת מר פידלון או גברת כהן להפסקת השירות שברשותם. בעקבות פנייתם ביום זה הופסק השירות והחיוב בגינו.
עוד יצוין, כי בעקבות ביטול אמצעי התשלום של מר פידלון, נוצר למר פידלון חוב בסך 205.55 ₪ בגין חודשים 11/08-1/09.
לאור האמור לעיל, אין לי אלא לדחות את פנייתה של גברת כהן.
למרות האמור לעיל, לאחר שיחתי עם גברת כהן הוחלט למחוק את חובו של מר פידלון כמחווה של רצון טוב.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה