|
|
|
|
|
|
לא התקשרו אליי לצורך תיאום החלפת ראוטר |
נושא התלונה: |
פרסטר אייל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היו אמורים ליצור קשר עם אשתי מיטל אתמול ולא יצרו קשר בנוגע להחלפת ראוטר לא תקין שגורם לניתוקים באינטרנט של בזק
|
ניתוקים באינטרנט |
סוג הנזק : |
שיבואו לקחת את הראוטר ולהביא לי חדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק בינלאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
דיאנה אברהם- אחראית פנ |
שם ותפקיד: |
מעיוני בתלונה נראה כי הפניה מיועדת לחברת "בזק" האחראית על שירותי התשתית ולא לחברת "בזק בינלאומי". נא הפנו את הפניה לגורם הרלוונטי על מנת שתטופל בהקדם.
|
תגובה: |
האמור לעיל |
פתרון: |
|
|
|