פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות משרות ספק אינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
נשלח אליי בדואר שביום החוזה שלי מול בזק בינלאומי עומד להגמר (3.מרץ) ובמידה ולא אחדש את החוזה אצטרך לשלם מחיר מלא עבור חבילת האינטרנט.
כמובן שמיהרתי להתקשר (5.פבר') ולחדש את החוזה על מנת לא לשלם מחיר גבוה יותר.
כעבור שבועיים יצרתי קשר עם בזק בינלאומי על מנת להתנתק מהשירות, קיבלתי תשובה מנציגת שרות הלקוחות שלמרות שאני נמצא שבועיים בהסדר החדש אני צריך לשלם קנס על ביטול חוזה בגובה של דמי השימוש החודשיים למשך שנה.
כמובן שהתרעמתי על מה שנאמר ובמיוחד על כך שחוברתי (6.פבר') טרם נגמר ההסכם הקודם (3. מרץ). כמו כן התרעמתי על כך שאני כביכול מחובר שבועיים בהסדר החדש ולכן אני צריך לשלם קנס עבור שנה שלמה.
כספי סוג הנזק :
תשלום רק על התקופה שניצלתי ולא קנס של שנה שלמה פתרון נדרש :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה אברהם - אחראית פ שם ותפקיד:
ביום 24/2/09, פנה מר דריזין ישירות אל חברתינו והגענו עימו להסכמה לשביעות רצונו.
מר דיריזין החליט להקפיא את מנויו למשך שלושה חודשים בהם לא יחוייב.
תגובה:
האמור לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה