פרטי התלונה

תלונות בזק בינלאומי

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם וביטול הסכם חדש נושא התלונה:
הרשקוביץ יצחק שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של בזק בינלאומי למעלה מ 5 שנים.בסוף ינואר 2008 חידשתי מנוי לאינטרנט לשנה במהירות 2.5 ובמחיר של 45 שח לחודש.הכל היה תקין כמו בשנים
שעברו עד חודש יולי כאשר התחילו בעיות גלישה באתר הקבוע שלי (OKBRIDGE )
פניתי מספר פעמים לשירות הטכני אך לא נמצא פתרון לבעיה והם הציעו להעביר אותי
לתוכנית יותר יקרה שנקראת GAMER ואז הכל יהיה תקין.סירבתי לשלם יותר ודרשתי לקבל את אותו השרות שקיבלתי משך 5 שנים או שינתקו אותי ואני אחליף ספק.בחור בשם יהונתן מקשרי לקוחות עשה שיחת ועידה עם השרות הטכני שבסופו חיברו אותי לחייגן אחר ואמרו לי שאני לא ב GAMER כי חזרתי על הסירוב .יהונתן ביקש ממני להתקשר בעוד שלשה חודשים לעדכן אותו.הכל היה תקין עד שבחודש דצמבר שמתי לב שמחשבון הבנק שלי ירד סכום של 64.5 שח במקום 45 .התקשרתי לשרות לקוחות ודיברתי עם רואי קלדרון וסיפרתי לו את כל הסיפור.אז התברר לי שחוברתי ל GAMER בעלות יותר גבוהה( בהמשך הורידו לי פעמיים 75 שח)בניגוד לרצוני תוך הפרת ההסכם שהיה לשנה בעלות 45 שח.לאחר מספר שיחות נוספות והתיעצות עם המנהל שלו חזר אלי עם הסכם חדש כדי לפצות אותי על הפרת ההסכם
הראשוני.חיבור לשנה חודש ראשון ללא תשלום ואח"כ 39.90 שח בחודש.
הסכמתי להסדר החדש תוך ציון שזה יהיה בתוקף אך ורק אם לא יהיו לי בעיות טכניות
בגלישה לאתר של OKBRIDGE ללא צורך ב GAMER .בנוסף ציינתי שתוך 10 ימים
אני מעביר את התשתית הקווית ל HOT ורק אחרי זה (28.01.09 )נפעיל את ההסכם.
במשך שבוע לא גלשתי ו ב28.01.09 התקשרה אלי בחורה בשם ז'ני וביקשה לדעת אם כבר שיניתי את הקו ואפשר להפעיל את ההסכם החדש.אמרתי לה שכן וגם לה אמרתי שזה בתנאי שלא יהיו בעיות טכניות בגלישה לאתר שלי.למחרת גלשתי באתר ושוב היו בעיות ולא הצלחתי לגלוש.התקשרתי לשרות לקוחות ושוב ועידה עם השרות
הטכני ושוב נסיונות לפתור את הבעיה ללא הצלחה.לאחר כ 3 ימים שבהם אני מתקשר יום יום ולאחר שנתתי לשרות הטכני להשתלט על המחשב שלי ולבדוק אותו הם הגיעו שוב למסקנה שללא GAMER אני לא אוכל לגלוש לאתר הזה. ונשאלת השאלה למה??? 5 שנים אני גולש לשם ופתאום לאחר המצאת הGAMER בתשלום יותר גבוה אני לא יכול בתוכנית הרגילה? גם אמרו לי שאצל ספקים אחרים זה אותו דבר וזה לא נכון .בדקתי אצל ספק אחד לפחות.בסופו של התהליך המתיש הזה ביקשתי שינתקו אותי מההסכם החדש כי הם לא מסוגלים לספק את השרות שביקשתי במחיר שסוכם בינינו 39.90 +חודש חינם. ולהחזיר לי את ההפרשים שגבו ממני בחצי השנה האחרונה תוך הפרת ההסכם באופן חד צדדי.
התשובה הלקונית שקיבלתי ללא התיחסות לזה שהם ביצעו הפרת חוזה היתה
שאם אני רוצה שינתקו אותי עלי לשלם להם את דמי המנוי לכל השנה כלומר.
39.90X12 כלומר 478.80 שח. ואני שואל "הרצחת וגם ירשת ?? "
לא רק שהפרתם חוזה ולא רק שאינם מוכנים לספק את השרות שביקשתי
אתם עוד דורשים ממני קנס???
ותבדקו טוב את ההקלטות של השיחות שניהלתי עם כל האנשים ותשמעו כמה פעמים ציינתי שאני לא רוצה GAMER וכמה פעמים התנאתי את חידוש ההתחברות באפשרות לגלוש לאתר ה ברידג'.

עוגמת נפש+בזבוז זמן+עילבון +אובדן חברים בOKBRIDGE בגלל הניתוקים התכופים. סוג הנזק :

בזק בינלאומי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה